|
Hartstikke leuk dat Nederland heeft gewonnen, maar ik vond het totaal niet verdiend. Het spel was zeer matig, 2e helft slecht zelfs vond ik. Aanvallend voetbal met vleugelspelers. He wat? vleugelspelers? waar?? Castelen speelde erg slecht, van Hooijdonk vond ik ook zeer matig spelen. Ok, hij scoort 2x en heeft goede invloed op de groep.....meer hoeft ie blijkbaar niet te doen. Kuyt was ook niet echt thuis op zn plek maar door zn inzet vond ik hem wel aardig. 1e helft vooral vd vaart en davids goed, 2 helft sneijder. We mogen echt de billen samenknijpen met die scheids en met vd Sar. Met een normaal Tsjechisch elftal hadden we gegarandeerd 3-0 pats pats op de broek gekregen.
Maar de eerste 3 punten zijn iig wel binnen .
Roemenie en Finland hebben trouwens beiden nog geen punten laten liggen tegen de mindere landen, dus het zal echt onderling beslist moeten gaan worden tussen Nederland, Tsjechie, Finland en Roemenie. 
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|