Please listen - Antonio Gomez - The Story Teller (Original Mix)
היי כולם!
טוב זה קצת יותר פסיכודלי הייתי אומר, קצת עבדתי יותר על הסאונד פעם
בבבבקשההההה ממכםםםם תשמעו
תגידו לי מה אתם חושבים וכאלה,
(העצות של אנשים מהפורום רק קידמו אותי )
תודה חברים.
אנטוניו.
נ.ב
זה בקישור כל עוד אין לייבל או משהו חח
לא שניראה לי שזה יקרה אבל בכל זאת
Link down for the moment *EDIT
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Last edited by EternalMusic on Oct-09-2004 at 16:54
Oct-06-2004 19:37
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
WOW!!!
אחי כל פעם אתה מפתיע אותי מחדש
קטע פשוט מצויין,
זרימה טובה,
מלודיה כמו שצריך, יש בה אפילו משהו חלומי קצת
והסאונד גם סבבה
קטע ענק
אהבתי הרבה יותר מרוב הפסיי שמתשחרר כיום,
שלח את זה דחוף לכל לייבל פסיי ישראלי שתמצא
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Oct-06-2004 20:26
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
שמע אחי
ICONE2+
אתה גדול נשמע מצויין באס ליין מטורף זום יפה
מלודיה טובה
רק יש קצת בעיה של איכות צליל
כלומר הסאונד מעולה יחסית
אבל הוא לא משתווה לאיזה סאונד של אולפן מיקצועי
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Oct-06-2004 21:22
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
quote:
Originally posted by Flotser
WOW!!!
אחי כל פעם אתה מפתיע אותי מחדש
קטע פשוט מצויין,
זרימה טובה,
מלודיה כמו שצריך, יש בה אפילו משהו חלומי קצת
והסאונד גם סבבה
קטע ענק
אהבתי הרבה יותר מרוב הפסיי שמתשחרר כיום,
שלח את זה דחוף לכל לייבל פסיי ישראלי שתמצא
ממ קצת הגזמת עם הפסיי
זה לא כזה פסיי
יותר לכיוון המלודי
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Oct-06-2004 21:24
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
לא הייתי מכליל את זה כפסי.. יש אולי אלמנט שמתקרב לזה אבל זה ממש לא פסי
בכל מקרה אתה יודע מה אני חושב על זה
___________________
Oct-06-2004 22:19
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
תודה חבר'ה
עוד תגובות?
יאללה אל תהיו סנובים
ואריק אני יודע מי זה אייקון
שוב תודה
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Oct-07-2004 11:53
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
אחלה קטע ..
נוטה לסגנון הקלאב טראנס ...
סה"כ הבלאנס נשמע מעולה ..
אני אישית הייתי מחייה יותר את המלודייה שתיהיה יותר חדה..
בגדול זה קטע מאוד קליט כיף לשמוע וכיף לרקוד
רק בהצלחה..
טוב צודקים זה לא לגמרי פסיי,
אבל זה בכיף יכול להשתלב בהרבה סטים של פסיי היום
ועדיין אני חושב זה קטע ענק שטוב מהרבה קטעים שמשתחררים היום
אז יאללה שיהיה בהצלחה!
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Oct-07-2004 15:39
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
אני כבר משתעמם להגיב לטרדים שלך אנטוניו
כי אתה כבר יודע מה אני חושב על זה לפני
אז ככה.. הבאס ליין.. הוא הדבר הכי מרשים בקטע הזה לפי דעתי
המלודיה והסינט שמלווה אותה מקסימים ומיוחדים.. במיוחד הליד עצמו
האינטרו והאוטרו האפלים זה בונוס.. שלמעשה הוא פרי גאונותו של אנטוניו
הפריסישן מצויין
וכך גם השאר
פשוט.. שלח ללייבלים
ובהצלחה אחי..
___________________
iLTa.. Forever!
Oct-07-2004 16:51
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
אחי
אתה כוכב עולה!!!!!
תהיה בטוח שאני אמצא דרך לשלב את זה בסט הבא שלי
___________________
Oct-08-2004 00:29
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
משהו משהו
באמת יפה
___________________
Oct-08-2004 03:55
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
אני אומר תעשה משהו עם הכשרון שלך לא לכל אחד יש כשרון
שלא תתעור יום אחד בחיים ותחשבו שהפסדת הזדמנות.