|
חחח...לא ידעתי שרואי דה סילבה שינה את האזרחות או את ארץ מוצאו, היוצר הענק הזה הוא קודם כל פורטוגלי ולא בריטי, אני לא יודע אם זה נכון שהוא מגיע, אני אברר את זה עם מושיק אבל בכל אופן אם זה נופל על היום שפול ואן דייק מגיע, אני באומן בכל מקרה
לגבי רואי, לא יודע מה יש לחלקכם נגדו, אבל הוא יוצר ענק, אולי הרוב הגיעו בפעם שעברה לשמוע אותו בגלל הטראק הידוע שלו
טאצ' מי אבל מה לעשות שהטראק הזה לא ממש משקף את הסגנון של דה סילבה, הוא מנגן בעיקר טרייבל ואפילו פרוגרסיב האוס, תשמעו את הטראקים שהוא יצר יחד עם מושיק ותבינו
|