|
30 Oktober --> Lemon8 @ Simplon Groningen
Aangezien t de dag na Awakenings is, zal ik er zelf niet bij zijn, deze info zal ik u echter niet onthouden 
| quote: |
Hallo,
Zaterdag 30 Oktober is er wederom een nieuwe editie van
Silver City in Simplon. En deze keer met special guest
Harry Lemon, ook wel bekend onder de naam Lemon8. Harry
Lemon is een zeer gerenomeerde progressive dj en producer
uit Rotterdam met een goeie eigen sound. Velen kennen hem
van zijn klassieker New York New York. We zijn dan ook
zeer blij dat we hem hier in Groningen hebben :-)
Die avond zullen ook resident dj's Maarten Schippers en Robin
Onrust hun kunsten vertonen achter de draaitafels. En als er
nog een uurtje over is, zal Maslow de avond afsluiten.
Verder zijn we blij te mogen vermelden dat we een nieuwe site
hebben. Dus neem even een kijkje op www.silver-city.nl voor
de laatste info over onze feesten en onze dj's.
|
Grtz
WooT
|