|
(hier is toch al een draad over?)
Quanta costa? Ik had het met JP nog over dit feestje afgelopen vrijdag... lijkt mij errrrg lekker en ik ga misschien nog wel. Enige 2 problemen zijn dat ik financieel per deze maand er iets op achteruit ga (laatste stufi is inmiddels ontvangen) en dat het m'n pa in de rug is geschoten, vlak nadat ie met een tuinfrees het hele gazon heeft omgewoeld. Tis dus de bedoeling dat nog gespit moet worden en wel z.s.m. door yours truely, en ZOVEEL energie heb ik nou ook weer niet over .
___________________
Progressive
Hard = goed
|