Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??
Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..
Oct-15-2001 19:21
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Välkommen!!!
Tell more about u ..."svenska folket"
//gaby
Oct-15-2001 19:48
Zirpico
tranceaddict in training
Registered: Oct 2001
Tja.. lite om mig.
Jag är en 26 årig kille från Sundsvall som fastnade för trance ..eller njae inte bara trance utan gillar också lite house och musik lite åt chill hållet.. garage däremot är väl inte riktigt för mig ..jeje strunt samma mitt musikintresse tog ny fart när jag var på ibiza för ett par år sen och såg b.l.a. Judge Jules, Paul Oakenfold, Lisa Lashes, Tall Paul, PvD, m.fl där skakade jag också hand med Judge Jules efter hans set Well det här var svårare än jag trodde ni får väl helt enkelt lära känna mig lite bättre med tiden..
Även jag lär ju dyka upp på Munchenbryggeriet på Helloween
Oct-15-2001 20:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Re: Halloj!
quote:
Originally posted by Zirpico Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??
Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..
en DC-hub har diskuterats tidigare, men om du kan verkställa den är det ju skitbra
välkommen förresten
Oct-15-2001 21:15
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Re: Halloj!
quote:
Originally posted by Zirpico Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??
Välkommen!
Skulle va skitbra om du kunde fixa lite space för oss att lägga grejer på.....
se Thread: TA Swedish Crew
Oct-16-2001 07:18
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Tjaba å välkommen till TA hoppas att du ska trivas här.....
Oct-16-2001 07:39
Zirpico
tranceaddict in training
Registered: Oct 2001
Ska kolla om jag får hubben att funka i helgen.. provade förut men routerns brandvägg ställer till det, annars så är det inga problem för mig att köra en hub då jag kan lägga den på en separat dator.. vi får se..