Ga wel als het een keer beetje in de Buurt is ( Eindhoven )
Laterzz
Oct-24-2001 06:01
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
/me gaat niet, volgens mij gaat dj lex wel, die heefgt op msn zo'n naam van "ja ik heb de kaartjes voor tiesto"
Oct-24-2001 07:34
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Als ik niet naar Awakenings ging was ik ook gegaan hoor. Vrienden van me gaan er wel heen.. Iig superveel plezier, maar dat zal wel lukken in Arnhem
Oct-24-2001 08:41
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt
Oct-24-2001 08:59
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Hoi,
vrijdag ga ik er ook heen. Heb er echt superzin in!!
Zit wel midden in tentamens maar ja...
greetz ChooChoo
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Oct-24-2001 11:34
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Wij slaan deze over! Het is wel in onze hometown, maar niet onze favoriete tent...bovendien staat zaterdag Cream (Liverpool) op het programma
Oct-24-2001 12:39
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik ga ook zeker niet.. ik ken trouwens wel lui die gaan.. die vroeg nog of ik mee zou gaan, maar ik moest sparen voor innercity!! DAt gaat aardig wat duiten kosten!! En ik heb nie meer zo veel dus eff rustig aan doen
Originally posted by Yarnie is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt
ik wil daar dus ook heen ,maar now&wow is natuulk 18+ , is dat ook zo voor de solo?
Oct-24-2001 13:58
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ik ben er vrijdag ook bij! Wel met een hele bende vrienden, maar khoop jullie wel ff te zien. Heb denk ik een wit black-hole shirt aan, dus ik ben nie moeilijk te vinden denk ik.
GreetZ, DC
Oct-24-2001 14:13
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Ik ben er vrijdag ook bij Heb er in ieder geval al onwijs veel zin in!!