Voordat er mensen veel geld uit gaan geven aan een kaartje voor Impulz ofzo.......kan ik jullie vol trots vertellen dat NEXUS weer een feessie gaat geven!
Het staat nog niet op onze site, maar dat zal niet meer zo lang duren.
Eigenlijk zou er ook een grote tranceaddict-meeting moeten komen, tis in het midden van het land, en dan gelijk van deze thread een sticky-thread maken!!
Oct-24-2001 23:03
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Hee relaxt Dago dat je weer kunt posten! en het lijkt me echt een super feest! Nexus for party-president!
Hee Party, je gaat toch niet op dezelfde dag naar Impulz he?
Geen dank Henkie, jij nog bedankt voor je mailtje.
Ik denk dat het voor een aantal mensen hier (de meeste ) wel een tof feestje zou zijn. Ten eerste ben je niet zoveel poen kwijt en wie kan er nou niet naar Utrecht komen? Tis eens wat anders dan zo'n mega-feest.
En vooral denk ik dat de meesten verbaast zullen zijn over de DJ's en de sfeer.
Oct-25-2001 00:22
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Je wilt t niet geloven maar ik ga naar Night of the Proms voor een personeelsfeestje maarre...we kunne de busschauffeur altijd ff vragen om langs utreg te rijden
waar is Riz trouwens de laatste tijd? ik zou haar nog een tapeje sturen maar t komt er steeds niet van
anywayz....veel plezier dago en riz en aangezien ik niet naar Impulz ga, kan ik eigenlijk net zo goed naar jullie komen!
cheerz
Oct-25-2001 09:34
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Wijze woorden Miss P! Maar je kan sowiso beter naar ons feessie komen dan naar Impulz gaan
Eye-Riz is op vakantie met UP . Griekenland. Komen vandaag geloof ik terug. Als je een adres nodig hebt moet je maar ff pm-en.
Maar goed, de eerste bezoeker voor ons feest is dus een feit!!!!!!
Oct-25-2001 10:10
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Night of the proms, is dat in Aalsmeer ofzo?
Oct-25-2001 10:11
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ok dan, beter!!!!
Ik zal wel ff kijke of ik ruimte in m'n drukke agenda heb om daar een keertje naar toe te gaan. Lijkt me wel een keer lache nml.
GReeTZ
Oct-25-2001 11:09
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck Night of the proms, is dat in Aalsmeer ofzo?
Nee, Rotterdam...leuk dronken worden op Meatloaf enzo ik denk dat ik een minidisc meeneem
Oct-25-2001 11:22
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
"I will do anything for luvvvvvv!!!" wghahahaha
okay genoeg meat loaf inbreng van mijn kant. hmm Utreg feessie?? is dat mogelijk?? Nou ja kost niet veel woon dicht bij in de buurt, hmm zo maar ff checken bij mid-town.
Oct-25-2001 11:27
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Checken bij Midtown????
quote:
Nee, Rotterdam...leuk dronken worden op Meatloaf enzo ik denk dat ik een minidisc meeneem
Rotterdam? En je komt uit Leeuwarden? Dan is het niet zo moeilijk om al lekker ingedronken via Utrecht te gaan