indeed, den deze gaat nog is nen thread beginnen for old times sakes...
bedoeling is dat ge hier post wat ge allemaal al hebt bereikt in uw leven qua opleidingen/school/whatever
dunno why, i'm just interested in people's lives
Here goes:
hoogste diploma momenteel: -ASO Latijn-Wetenschappen
attesten: - attest als animator in het jeugdwerk
- attest voor verdere vorming als animator in het jeugdwerk
coming up: - hopelijk mijn bachelors degree in Toegepaste Informatica
- in de paasvakantie hopelijk cursus volgen om mijn attest te behalen als hoofdanimator in het jeugdwerk
heh sjieke dinges, kan begrijpen dat ge met dit topic uitpakt
ik hou het voorlopig bij TSO Secr-Talen =)
en bezig: geschiedenis
owjah, en vroeger 1x kampioen gespeeld bij de cadetten =>
Last edited by Gladius on Jan-13-2005 at 11:35
Jan-13-2005 11:19
below_par
tranceaddict in training
Registered: Jan 2005
behaald: ASO - Wetenschappen-Wiskunde
bezig te behalen: Bachelor Toegepaste Informatica
verder heb ik me mijn leven nog nieveel nuttigs aangevangen
*diploma cursus wedstrijdleider badminton (2004)
in 2002-2003 kampioen gespeeld met men badmintonclub in 2e prov. Twee jaar ervoor als 2e gestegen en vorig jaar ook als 2e gestegen. Dus op 4 jaar tijd van 3e prov naar 3e liga.
universitair onderwijs
- diploma: kandidaat handelsingenieur
ow ja:
-> lager onderwijs Turkije
Weet niet in hoeverre dat belangrijk is maar is wel leuk . Had in mn lagere school hier elke week Turkse les en op het 6de moesten we dan een grote test afleggen om te zien of we op dezelfde niveau zaten als de kinnekes van 't 6de in Turkije en we kregen dan hetzelfde diploma. Thanks to my Turkish teacher toen want hij heeft da allemaal officieel geregeld...
toekomst
- over 6 maanden -> diploma handelsingenieur
- misschien volgend jaar: Master in het Internationaal Marketing Management <- maar ben daar momenteel over aant twijfelen
- wil in de toekomst nog zeker enkele cursussen: webdesign/photoshop/whatever volgen want da interesseert mij echt
Jan-13-2005 12:20
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
behaald:
* lager onderwijs
* ASO - Economie/Moderne Talen
bezig te behalen:
* regentaat - economie/informatica/engels
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)