Tjah ik ben uiteraard weer van de partij.Alleen omdat Picotto al op de main staat.Wat een genot!!woohooo
Wie gaan er nog meer??
GREETZ!!
Oct-31-2001 22:36
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ik heb al afgesproken met mauro
Oct-31-2001 22:52
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus ik heb al afgesproken met mauro
Ja dan loop ik met je mee
GREETZ!!
Oct-31-2001 23:23
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dat rijmt
Nov-01-2001 02:05
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
w000000000000000000tt!!!
Vanmiddag de hele line up, dan word ik helemaal gek!
Ik heb er echt zin in! IC2001 I CAN'T WAIT!!!
egt een zware tegenvaller die line up, kan ik mn vote nog terugdraaien?
Nov-03-2001 12:39
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Mja, ik ben ook wel van de party. Jiha, dit wordt lache. 2 feesten in 1 weekend.
Nov-03-2001 12:48
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Ben er zeker bij!! In tegenstelling tot de meeste TA-ers vind ik het wel een ontzettend goede line-up en heb er erg veel zin in. Denk trouwens dat deze vooruitstrevende line-up een hoop mensen zal afschrikken, zowel voor als tijdens het feest. Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad!
Nov-03-2001 12:52
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
naja, nog maar een keer dan, IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!!
Nov-03-2001 14:05
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Jukx Aan de andere kant kan dit er ook voor zorgen dat een hoop mensen in zullen zien dat er meer is dan Johan Gielen en Armin van Buuren. Beetje opvoeding kan geen kwaad!
Ik had het eigenlijk nie erg gevonden als Armin zou draaien.. maar ik ga nog steeds.. ik heb er al zin in!!.. word mijn eerste grote feest.. HIHA!!
Eigenlijk stond na de Innercity van vorig jaar al vast dat we dit jaar niet zouden gaan.... De eerste 2 edities waren zoooooo vet! Na vorig jaar geen Innercity meer voor ons.
Daar komt nog eens bij dat we besloten hebben Oud&Nieuw in de Gatecrasher in Sheffield (Tiesto, Scott Bond, Judge Jules, Matt Hardwick) te gaan vieren, dus het wordt een beetje dwaas om ook nog IC mee te pakken.
Voor wie wel gaat toch een super feesie toegewenst!!!
Sido & Sander
Nov-03-2001 17:56
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Ik ben ook van de partij op 29 december. Ook al draaien 'de bekende namen' niet op ic volgens mij wordt 't wel een top feessie