|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik denk eerlijkgezegd dat supermarkten die producten waar ze de grootste winstmarge op hebben op ooghoogte zetten. Dat lijkt me toch niet geheel onlogisch...... |
Mwoah met geld is heel veel te koop. Leuke colleges hierover gehad.
De detaillist heeft gewoon meer macht..als jou product niet op de juiste plek komt dan verkoopt het product minder goed...dus het is de moeite waard om geld te betalen voor een goed plekkie.
Als je het echt leuk vind moet je dat boekje storewars lezen daar staan hele leuke voorbeelden in. Over unilever, procter & gamble, sara lee enzo..
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|