Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > maai mjoezik
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
maai mjoezik

Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus ) volgen hieronder de links... Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar

squishee

Gettin' high

Old Post Feb-02-2005 13:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003
Re: maai mjoezik

quote:
Originally posted by Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus ) volgen hieronder de links... Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar

squishee

Gettin' high

mmmh, vond ze, om eerlijk te zijn, ni goe...

Old Post Feb-02-2005 15:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

dat cheap geluidje, met opzet of niet?

Old Post Feb-02-2005 16:09  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?

Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen

Old Post Feb-02-2005 16:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS

Ooh vertel

Old Post Feb-02-2005 16:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Pumaz
Ooh vertel

Welja, ik was tot daar mogen gaan voor een interview eh en khad ondertussen cd'ke meegepakt om es te late hore Maar daar stonden zo ook nog de allereerste probeersels op, waarvoor ik nu mateloos beschaamd ben om ze te laten horen (stel u voor nog een pak slechter dan dit ) Enja... Die begint daar zo naar te luisteren, na 5sec doorspoelen, nogges 5sec later volgend liedje... Zo ging hij door tot hij de hele cd had beluisterd (da heeft dus ongeveer ne minuut geduurd) Waarna hij besloot da er helemaal niks mee aan te vangen was Nuja ze klonken wel leuk, meer was er niet aan...

Old Post Feb-02-2005 16:28  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering

that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodieën. heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerciëlere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi.

Getting High is.. euhm.. niet mijn ding

Old Post Feb-02-2005 19:12  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by TOR
op het gebied van productie is er veel ruimte voor verbetering

that said, Squishee vond ik best cool.. leuke eurodancemelodie. ik heb zelf een verleden in die richting en heb nog steeds een zwak voor dergelijke melodieën. heb er de laatste tijd al vaker aan gedacht om opnieuw de commerciëlere weg op te gaan. mss kan uw nummer een extra push vormen.. ik wil met andere woorden een midi.

Getting High is.. euhm.. niet mijn ding

Hehe mss moete we dan maar eens iets samen maken eh
Volgende week leer ik werken met reason enzow... Kweet niet met wat jij werkt, maar als je zin hebt

Old Post Feb-02-2005 19:19  Belgium
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen

Als het expres hebt gedaan, ni slecht qua expressie, altijd leuk dat iemand tegen de regels in durft gaan
Maar of ik het ooit nog zal opzetten....niet waarschijnlijk

Old Post Feb-02-2005 20:53  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

fruityloops?

Het is zeker al beter als wat ik zou kunnen fabriceren, blijven prutsen

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-02-2005 21:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Kweet niet met wat jij werkt

Reason 1.01, en vanaf de update beschikbaar is -> 3.0

volgens mij zit jij met 2.5? ik heb het overigens niet zo voor de standaard soundbank, dus ik gebruik tonnen refills (pheatus zal dat wel beamen ). praktisch rijst er dus een probleem.

wil wel altijd dingen remixen.. midi file gewoon opsturen naar the _ bilberry at pandora dot be

Old Post Feb-02-2005 22:00  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

^beaamd
trouwes TOR, es beginnen 'spelen' met Logic Audio 5.5... Sweet met al die VST-plugins ze makker! Zooooo veel mogelijkheden... Kzou wel eens iets durven proberen hiermee...

Old Post Feb-02-2005 23:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > maai mjoezik
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing Guitar Lead Tune I.D. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - "Cosmic String" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:55.

Forum Rules: