Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Free Megamix => Souvenirs Souvenirs... Enjoy !
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002
Smiley DJ Free Megamix => Souvenirs Souvenirs... Enjoy !

PART 1 et PART 2

Bon courage pour la tracklist...

Enjoy...

Old Post Feb-23-2005 13:57  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

c koi exactly ?paske g pas evie de d/l un truc trop daubik koi...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-23-2005 14:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by stanymi
c koi exactly ?paske g pas evie de d/l un truc trop daubik koi...

C'est cool ça fait plaiz' .

En gros c'est du vieux son Tech-Trance des années 97-01. Je te donne la première plaque pour commencer...

quote:
01 Armin - Communication (Original 12" Mix)
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Last edited by _ Andy _ on Feb-23-2005 at 16:12

Old Post Feb-23-2005 14:48  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by _ Andy _
C'est cool ça fait plaiz' .

nan ben c cool
la façon dont c t tourner je pensais que c t un gros truc de daube

bon et bé alors, je d/l
c toi qui a fait ? et si oui, pkoi tu l'as pas filé à la battle ?

@+ pr de prochaines questions...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-23-2005 15:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

MDR

Bon c'est simpa je prendrai ça quand j'aurai récupéré ma connecion en adsl

Old Post Feb-23-2005 16:29  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

cékoi un "megamix"?

ok chui un inculte...

Old Post Feb-23-2005 16:42  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Bah souvent un Megamix c'est vendu comme le plus de titres possible dans un court laps de temps. Style 30 titres en 1h avec souvent que le break des morceaux enchainé assé rapide.

Old Post Feb-23-2005 16:50  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

ah ok... style mixé avec des radio edit

le mix est sympa en tout cas c'est marant a ecouter

Old Post Feb-23-2005 17:14  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by stanymi
nan ben c cool
la façon dont c t tourner je pensais que c t un gros truc de daube

bon et bé alors, je d/l
c toi qui a fait ? et si oui, pkoi tu l'as pas filé à la battle ?

@+ pr de prochaines questions...

Le fait que ce soit un mix ou "megamix" de 30 titres ça fait pas très sérieux pour la battle. De plus comme j'en avais discuté avec Transa sur le thread de la battle y'a qques titres de 2000-01 ce qui explique donc qu'il ne pouvait pas être considéré comme "mix oldies"...

Concerant la battle, ça va être chaud pour moi (je sais ça ne conserne que moi). je pense que j'uploaderai une partie d'un mix de janvier comme j'en avais discuté avec Nightflowers.

Old Post Feb-23-2005 17:51  Suriname
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by dj_switchit
cékoi un "megamix"?

Un megamix, comme l'a dit Rivera, c'est une addition d'un maximum de titres dans un laps de temps défini avec un bpm constant ou progressif.
Mais la grande différence avec un "mix" c'est qu'il est généralement fait sur PC et que n'importe quelle folie est autorisé. Si tu savais combien de mégamix j'ai en ma possession en vinyl

Pour plus d'infos sur les mégamixes je vous renvoie sur ce site :
http://mixcyclopedia.fotki.com/
qui regroupe la bible des megamixes officiels et pirates !!!

Parmi les meilleurs megamixes je peux vous citer :
- trance marathon
- deep dance (il y a plus de 100 volumes)
sans oublier les megamixes annuels de ben liebrand...

D'ailleurs ce thread tombe bien, je suis entrain de faire un megamix de Tiesto, dès qu'il est fini je vous le balancerai sur le forum, histoire d'avoir votre avis

Old Post Feb-23-2005 19:38  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Bon ben pour un nombre de suxx trop important, Multimania m'a kické l'espace où se trouvait la Part2 du set... je mettrais donc cette seconde partie à la place de la première demain.

Old Post Feb-23-2005 20:40  Suriname
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Ah oué dommage....

dtf Multimania, ça suxxx

Old Post Feb-23-2005 21:09  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Free Megamix => Souvenirs Souvenirs... Enjoy !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp id this trance track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Liberty - Seguro (Elektrokid Remix) [2012]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules: