|
Trance mix van Liquido?
VrijdagAvond was ik dus op een feestje van school, de 538 schooltour, eerst was optredens van twarres dekast en dj jose vs. g-spot en lasgo, het was weer bananen en fruit gooien hoor, die twarres suckt egt, gadver.
maare ff 2 the point, toen die barry paf ging draaien (draaide nie slegt)
draaide die een trance mix van Liquido - Narcotic, hoe heetie ???
pleeze help me, ik heb nog nooit v/h nummer gehoord ofzo
GReeTZ GERRIT!!
___________________
I hate the global warming hoax
|