http://www.clubparadize.nu/totaldance/ Sidan går upp och ner... Men Några Dj namn: Airbase Christian Rusch Eddy Cabrera Våran egen Sorrow mm mm mm.. Fler namn på g tydligen.
Last edited by Xplorer76 on Mar-16-2005 at 18:51
om de nu e svenska namn på menyn så saknar jag dreas, probspot, shiver mfl , men de verkar ju skoj iaf.
Tänka sig vilken otur att jag inte är i sthlm dårå. Massa saker som händer runt påsk som jag inte kan gå på pga att jag är på västkusten då
Det tar väl en dag innan vi "raveare" lyckas få stället stängt
inte sett nån som helst promotion för detta.. kan nån ens bekräfta att det blir av?
Jag kan. Vad gäller Probspots dj-karriär så kommer den när jag lärt honom spela..
___________________ Booking requests
24 är det Ronald Van Gelderen som gäller, kanske kan komma förbi dagen efteråt om jag inte är tillräckligt bakfull =O
quote:Originally posted by trancedanne 24 är det Ronald Van Gelderen som gäller, kanske kan komma förbi dagen efteråt om jag inte är tillräckligt bakfull =O Som jag har fattat så blir det mest house den 24 för att inte krocka så mycket med monday bar.
Lite nya namn som har ploppat upp nu.............
fan va nice, fick just reda på att man hamnat på gästlistan
quote:Originally posted by trancedanne fan va nice, fick just reda på att man hamnat på gästlistan hehe fick nyss reda på att man fått vip-band för alla dagar
___________________ myspace
quote:Originally posted by mr_fisken hehe fick nyss reda på att man fått vip-band för alla dagar Jo jag fixade de åt dig ja