|
Har vart där två ggr, -98 och -03, kommer inte åka dit igen, är väl för gammal
Min erfarenhet är att på 98,2% av alla ställen är det R&B alt. UK Garage, men med lite tur så kan man få riktigt skön House och Trance. Vad gäller navigeringen så är det bara att vandra runt, precis som de flesta större partystäder så behöver man inte fundera så mkt. Är smockat med pubbar, klubbar och dansställen.
Mitt tips, gå inte till samma ställe två kvällar i rad,,, slöseri när det finns så mkt att välja på.
Lycka till
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
|