אז כן נכנסתי היום לפורום ואני מגלה למעלה באנר של הופעת מוסיקה שחו-רעעע אני כזה מזה החרא הזה מה נסגר מה לעזזל זה עושה שם כאילו WTF??????? ואז אני אני נזכר שהיום זה אחד באפריל ורק אז נפל לי האסימון... אז סוומפר עשה לי זאת שוב... אחד באפריל שמח לכולם... ולמי שעדיין לא הבין אז:
___________________ NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!! SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
אבל זה לא כל מה שהוא עשה... תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר הוא דפוק זה,
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
דוגרי די חלש, סוואמפר עשה דברים יותר מצחיקים... 1 בארפיל שמח לכולם בכל מקרה
quote:Originally posted by Flotser אבל זה לא כל מה שהוא עשה... תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר הוא דפוק זה, חחחחחחח...מגניב לא שמתי לב בכלל!!!
חחחח הוא כזה מלך הסוואמפר הזה!!! עדין אין על TECHNOADDICT ולא משנה מה הוא ינסה לעשות
___________________ Never again.
חחחח איזה תותח הרג אותי מצחוק
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA