 |
|
|
|
 |
dan_yarok!!
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: haifa.israel
|
|
|
כן..גם אצלנו בחיפה מסיבה בחיים אבל בחיים לא תעבור בשלום...
בגללז ה כמעט סגרו לנו את האומן פעם אחרונה שהיה יריות..אבל זה נהיה כבר די קבוע...מנסים למנוע אצלנו דדקירות אז מי שנתפש עם סכין ישר לבית סוהר לשנה לא משנה בן כמה אתה..אבל הם שני ימי שישי עשו את זה וזהו..
בכלליות מה שאתה אומר נכון..זה מכה מה שהולך פה.ואי אפשר לבלות ואי אפשר לצאת בלי לדאוג...
אני אישית כבר רגיל לזה וגם קרו לי כמה פעמים מקרים איך שהוא תמיד יצאתי מזה...
___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+
|
|
May-03-2005 09:43
|
|
|
 |
 |
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
|
|
|
אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)
אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא
אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד
בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב
אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד
כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים
מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד
אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב
(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים
|
|
May-03-2005 19:57
|
|
|
 |
 |
Glenn-Holmes
Music Is My Passion

Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by Star
אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)
אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא
אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד
בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב
אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד
כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים
מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד
אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב
(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים |
אני כל כך מסכים איתך
הטרד הזה חושף את הצדדים הכל כך טובים כנראה של האנשים פה
פשוט תענוג לקרוא כל תגובה פה
וכן אבי אני הכי מסכים בעולם עם הקביעה שיש כאן לכל אדם ואדם כולל אותי סדרי עדיפויות כל כך מעוותים שגורמים לנו לבלוע כל עול שנופל עלינו במקום לצאת לרחובות ולנסות להזיז דברים
ומשאומר שדברים לא יזוזו צודק...לא כי אם תהיה יציאה של העם לרחובות הם לא יזוזו
אלא פשוט כי הוא לא מאמין שתהיה כמות מסיבית של אנשים שיצאו נגד גזירות של השלטון
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|
|
May-03-2005 20:20
|
|
|
 |
 |
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואווווו
אילן, אבי,
איזו תגובות מהפכניות...
אני חושב שהעם בישראל יותר מתון ממה שאתם חושבים שהוא מסוגל להיות.
במאה ה-21 אין מקום למהפכות.
תאמינו לי, אנחנו לא רוצים את האלטרנטיבה השנייה... |
זה לא שהעם מתון אלא העם סתום לא מעניין אותו כל אחד עם האף בצלחת שלו
תן להם לראות ערוץ 2 סדרות תוכניות ושאר שטויות ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ
שלמישהו קורה משהו רע, טוב למישהו אחר ככה זה היום וזה מגעיל
העם נהיה עם אדיש ולא מאורע במה שקורה
בדרך הזאת ישאר פה רק חול וחולרה
|
|
May-04-2005 05:19
|
|
|
 |
 |
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco

Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
|
|
|
אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.
בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.
מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.
המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.
אין מה לעשות יש תקופות של גאות ושפל, המדינה עכשיו בעשור רע גם יש לנו את האינתיפאדה על הראש, ההתנתקות בדרך תהיו בטוחים שזה לא יהיה טיול בפארק זה משהו שכולנו נרגיש בקיצור עד סוף השנה עוד יהיה כאן הרבה בלאגן
אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"
מה גם שהמשטרה במדינה לא מוסיפה למצב
היא יודעת להגיע בדיוק למקומות הפחות נכונים, למשל לפני שבועיים במסיבה של נקסט, יצאנו החוצה וראינו שני יס"מניקים לוקחים את השחקן ההוא של בני יהודה לא זוכר מה השם שלו, תוך 3 דקות על השעון עמדו במקום לפחות 10ניידות ואיזה 30 שוטרים שפיצצו במכות את כל מי שעמד באיזור
ואני לא מדבר על מכות רגילות, מכות-רצח!
עם אלות ומה שרק תרצו, וכל הסיפור שם היה איזה משהו עם בחורה
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות
בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.
נ-מ-א-ס!
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|
|
May-04-2005 17:19
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:02.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|