אני לא יודע מה התאריך גיוס המדויק שלך
אבל תתקשר ותודיע לי
(יש לך את המספר באיי.סי.קיו שאתה אף פעם לא פותח)
חברה שיהיה לכם שבועיים נעימים אני חוזר לצה"ל היום, סוגר שבת ויוצא לנופש מבצעי של שבוע באילת או אשקלון אני לא יודע בכלל
נתראה בעוד שבועיים
סאלאמאת
___________________
Nov-26-2001 04:50
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
שיהיה בהצלחה
אבל אני מצפה מלאקי
thread goodbye
למרות שהוא פשוט יהיה קצת
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Last edited by luckystrike on Nov-26-2001 at 12:47
Nov-26-2001 05:21
Dj Black
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel
בהצלחה לכל החיליים והמתגסים למינהם
Nov-26-2001 05:57
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
לאקי בהצלחה!
___________________
Nov-26-2001 11:37
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
קיבלתי עוד 7 גימלים היום!
ואלללה לאקי אחי אתה אחד האנשים הכי גברים שפגשתי ברשת ואני בטוח
שכולם מסכימים איתי
עלה והצלח!
(סגנון דיבור זה הוא בשביל מישהו מהפורום - אתה יודע מי אתה!)
ותוציא הרבה גימלים!
שים זין!
אם אתה מתגייס ביום רביעי אולי אני אראה אותך חבר שלי מתגייס ביום רביעי
יאללה מעכשיו אתה כבר לא אזרח!
Nov-26-2001 11:57
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
!!!!!!תודה רבה כולם
אני מתגייס ביום חמישי
רוב הסיכויים שכבר ביום שישי אני בבית ואז אני ייצא לפחות לשבוע בראשון
.
אז....
בהצלחה לעצמי
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-26-2001 12:06
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
אז לאקי אחי...
אני חשוב שהגיע הזמן להגיד שלום אח שלי
שיהיה לך סבבה של זמן בצבא.. שתכיר פול כוסיות ואל תשכח לבוא לבקר אותנו פה מידי פעם בפורום!..
:~~~~~(
אל תדאג אח אני עוד חושב על מה לקנות לך...
אני מקווה שהעניינים יסתדרו פה נראה איך יהיה...
אז לכולכם שמשרתים בצבא.. שיהיה לך בהצלחה ותהנו מכל רגע
Nov-26-2001 12:06
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Tishmor al Ha'Olam yeleeed...
Behazlaha gam mimeni ahi, i hope ull have enough time for the forum and that u wont have to make too "dangerous" jobs..
what can i say, pitty that we got a country that has to recrute 18 y.o's for 3 years aval ze ma yesh
make the best out of it, im sure u can learn a lot from the experiences there
Yalla LUCKY Yalla!!!
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Nov-26-2001 13:16
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לאקי... שיהיה לך בהצלחה אח שלי
אל תדאג... זה יעבור לך בנזונה מהר
אל תשכח אותנו פה
(וגם לא את לורן והחברה)
Nov-26-2001 13:37
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
בהצלחה אח שלי
שיהיה קל
___________________
Nov-26-2001 13:42
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
בהצלחה אחי!!!
תכננתי לך מסלול, תתגייס לגל"צ או גלגל"צ ותשתלט שם על לוח השידורים ותהפוך את זה ל24/7 שעות ימים של טרנס!!!