|
Alleen J Voorlopig achten we ons nog nie in staat om samen te wonen 
Dacht eerst samen met ne kameraad, maar dat zie ik nu even minder zitten. Hoewel dat financieel wel beter haalbaar is. Alles zit ook nog maar in de denkfase dus voor tzelfde geld blijft ik thuis. Ik hoef/wil ook niet perse weg. Maar kheb er wel zin in. Heb ook nooit op kot gezeten ofzo dus het is vooral de 'vrijheid' die mij aanspreekt. Die vrijheid is ook relatief want hier thuis doe ik meestal wel wat ik wil. Eigenlijk leef ik hier meer naast als samen met mijn familie. Kheb wel geen klagen, moet weinig helpen, eten staat meestal klaar, was en strijk wordt gedaan.
Financieel lukt alleen wonen mij zeker, heb wel al wat kunnen sparen, werk ondertussen 3 jaar. Uiteraard moet je wel een pak dingen gaan aankopen. Het enige dat ik hiervoor moet afwegen is welke invloed dat gaat hebben op mijn later financiele status, stel dat ik een huis wil kopen ofzo bijvoorbeeld.
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|