Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vakantieeeeeeeeeeeeeeee-JOB :(
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003
Vakantieeeeeeeeeeeeeeee-JOB :(

Ownage, een thread van mijzelf!

Wie gaat er vakantiejobben, wanneer, waar en wat?

Ik begin vanaf morgen tot eind juli in een stapelplaats van Dreamland, de speelgoedketen... Vrachtwagentjes lossen enzo... ni zo heel erg fijn werk, maar goed voor de fysiek, en voor de portemonnee.

Nadien begin augustus twee weken speelplein, en terwijl ook wa blokken voor herexamens... nadien nog verder blokken, en eind augustus herexamens

joy to the world!

Old Post Jun-30-2005 20:13 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

VPK Erembodgem

wsl Karton stapelen op paletten joy

1 week juli
2 in augustus

ast ma verdiend eh

Old Post Jun-30-2005 20:16  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Ik werk ondertss, moest ik nog studeren, dan was het prolly quick geweest.

Old Post Jun-30-2005 20:20  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ik heb nog niet gezocht achter werk, omdat ik geen volledige maand of zelfs 2 weken kan werken. Daarom ben ik van plan om wat interims te doen in de dagen dat ik wel vrij ben. Vorig jaar is dat geen proleem gebleken, dus dit jaar zal et ook wel meevallen hoop ik.

Overmorgen begint ook het Wereldfestival van Folklore hier in Schoten, één van de grootste festivals van Europa. Ik zit daar al enkele jaren mee in de Regieploeg, en hoewel dat vrijwilligerswerk is kijk ik er toch elk jaar hard naar uit. Nu eerst een week alles opbouwen in de tent en buiten, en daar leert ge toch een hoop bij over licht en geluid. Daarna een week festival waar wij moeten zorgen dat alle voorstellingen vlot verlopen. Veel sfeer, toffe groep, véél drankbonnekes en heel fijn werk, alleen jammer dat het ni betaald is

Old Post Jun-30-2005 20:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

net zoals vorig jaar.. in augustus ticketverkoop + winkels in het Boudewijnpark/Dolfinarium hier in Brugge.

verdient niet zoveel, maar is een leuke omgeving.. je zit constant tussen de mensen ook

wel nog geen contract getekend, dus ik kan nog afzeggen mocht ik vóór de begindatum een interessante vaste job vinden.

had gewoon al een vakantiejob ingelast voor het geval ik niet direct vast aan het werk zou kunnen. kwestie van geen maandenlang op mn lui gat te zitten

Old Post Jun-30-2005 20:22  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by lievez
VPK Erembodgem

wsl Karton stapelen op paletten joy

1 week juli
2 in augustus

ast ma verdiend eh

ik heb 3 jaar vakantiejob gedaan op vpk in Oudegem. Uiteindelijk viel da nog mee, idd dozen stapelen, karton in machienen leggen en dergelijke. Maar tbetaalde allemaal nogal goe. En heb der ook wel grappige dingen meegemaakt...

In Erembodegem maken ze wel enkel grote dozen als ik mij nie vergis

Old Post Jun-30-2005 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
90% van de jongeren doet bijna een vakantiejob tegenwoordig. Dat moet bijna wel als je kleren, gsm, uitgaan,... wilt hebben.

Old Post Jun-30-2005 20:35 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

kheb ook al 2 jaar hiervoor op VPK Oudegem gewerkt, ma aangezien dak nu geen volledige maand kan werken kostek daar ni werken.

en tis thopen dagger naast zit ze me u grote dozen

Old Post Jun-30-2005 20:59  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

ik ga in juli wat chillen en op vakantie en zo...

In augustus ga ik bij mijn pa werken, saai werk maar verdient goed.

In september ga ik een maand stage doen bij DeMensen.

en jah, in oktober ist weer school he..

Old Post Jun-30-2005 21:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ik heb een nieuwe job voor drie dagen gevonden (met de hulp van Manpower) maar dat is een jobstudent...
Heel vreemd want ik ben werkloze en schadeloosgestedld door ONEM.

Ik versta niet waarom Manpower me dat heeft voorgesteld

Old Post Jul-01-2005 09:01  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sh!fty
where's the booz?

Registered: May 2005

'k Heb een vakantiejob als telemarketing in augustus
€ 8/uur om uitgeschete te worden via telefoon

Old Post Jul-01-2005 09:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Sh!fty Click here to Send Sh!fty a Private Message Add Sh!fty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Dit jaar geen vakantiejob voor mij. Vorige jaren heb ik vooral horeca (van mijn weekendwerk) en bandwerk gedaan: koekjes inpakken: wreed warm, maar ruikt lekker en ge moogt zoveel proeven als ge wilt. T Loon was ook ni mis, rond de 10€/u.
Heb ook eens 1 dag in een kippenslachterij gewerkt - nog beter betaald, maar vieeeees ben na 1 dag daar gestopt.
Ook een keer ijsjes mogen verkopen tijdens worldcup rallycross, was wel een plezante bedoening, vooral omdat er veel zatte fransmannen rondliepen die precies dachten dat ik een bekende was ofzo, want ze wouden allemaal één voor één met mij op de foto . En dat moet ge toch klaarspelen: rond 6€ fooi krijgen als ge aan een stomme ijswagen ijsjes staat te verkopen

Ik zit nu wel krap bij kas enz, en was nog aant overwegen om toch vakantiewerk te doen, maar ja, das te zot, aangezien ik op 15 augustus al begin met werken, dus ja... voor ik het me ga beklagen: ik ga lekker NIETS doen

Old Post Jul-01-2005 09:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vakantieeeeeeeeeeeeeeee-JOB :(
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGusto - Disco's Revenge (Mole Hole Dirty Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:35.

Forum Rules: