|
Re: אני מתקלט באינרסיטי!!!!!!!
| quote: | Originally posted by Vman
אני מתקלט באינר סיטי וכתבו על זה ב
MSN
תקרא:
www.msn.co.il |
חחחח
יפה...
(אותו הטריק כמו של ביל גייטס ובריטני הכוסית (לא יותר מזה
יש שם כמה תמונות שלא עולות כנראה לא שמרתה אותם ...
מגניב לאללה 
|