kennen jullie Sasha? en zo ja, is ie goed, krijgt ie het publiek een beetje gek en wat voor soort muziek-genre moet ik hem onder scharen (is ie te vergelijken met bepaalde nederlandse dj's bijv.)?? Hij komt binnekort draaien met Sander Kleineberg, dus ik ben benieuwd of ik daar naar toe moet, zeker omdat ie als erg goed staat aangeschreven.
Bedankt!
Dec-06-2001 14:52
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ze beweren dat ie 1 van de beter DJ's op deze aardkloot is. Het is niet Helemaal mijn stijl, dus ik kan je niet echt helpen.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-06-2001 14:56
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
sasha draait prog net zoals sander kleinenberg eigenlijk
ik laat magrec de rest wel doen, hij weet er meer van dan ik
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Heb een paar sets van deze man en moet zeggen dat het zeker niet tegen. Draait natuurlijk beetje anders, maar wel lekker
___________________
Dec-06-2001 16:28
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik heb sasha (helaas) nog nooit live gezien.....
Het is mijn grootste droom om hem live te zien. (ja ik weet ut 14 december maar dan heb ik school probs dat weekend erna.... )
TSja sasha...als ik jullie was zou ik eens een mix downloaden van hem zijn zeer goed..als je de kans hebt om hem te zien GAAN!!!!!!!!!!!!!
Maar als ik de verhalen moet geloven van mensen die erheen gaan schijnt het echt super goed te zijn met een fenomenale techniek.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.