|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Tis weer over iig, en ik heb ook de indruk dat het forum sneller is, of is dat slechts een illusie? |
Forum sneller?? Volgens mij is dat idd een illusie
Je was idd niet de ENIGE ( )Kolkie, hehe
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|