|
Techno he?
mmmm, is weer es wat anders, misschien ben ik er wel, maar in de regel kijk ik niet meer dan 2 maand vooruit.
zou idd wel zeer vetjes wezen als er dan meer waren (subtiele hint richting henkie_henk en glaniskanis, rubdub niet vergeten natuurlijk).
maar goed, 29 maart is nog zooooooooooooo ver weg
groeten kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
|