Originally posted by Sm0keMachine
פשש
איזה יפה זה כשזה חדש מהקופסא
תגיד כמה עלה לך איפה קנית ?
קומפקט אחד ומיקסר אח שלי קנה לי בגרמניה
המחירים שמה יקרים, אבל כשמורידים את המיסים שזה 10 אחוז זה יוצא סביר
(הקומפקט והמיקסר יצאו ב1000 שקל יותר זול מבארץ (כל אחד מהם
וקומפקט שני קניתי אצל קילומבו בסניף שלהם בת"א
חייב לציין אותם לטובה
גם קיבלתי שרשרת לפלאפון של
Pioneer PRO DJ
משהו מגניב כזה
גם מחזיק מפתחות של קילומבו
ויומן שנה של קילמבו www.djshop.co.il
Aug-22-2005 16:27
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
מזל טוב אחי מכל הלב תתחיל להתאמן ולהראות תוצאות!!
Aug-22-2005 17:12
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
הוםה תתחדש בחור!!
בהחלט פלטה מצויינת..
ככה זה כשהציוד חדש הכל נראה מבריק וזה..ממש מלהיב חח
אחלה ציוד אחי תשמור עליו ומקווה שזה יתרום לך לעתיד ובכלל!
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200
אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Aug-22-2005 18:48
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
אחי הפלטה נראת פצצה.. =)
תתחדש, תשמור עליה כמו החיים :P
Aug-23-2005 02:20
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
תתחדש בחור
נראה ממש טוב!
___________________
iLTa.. Forever!
Aug-23-2005 02:36
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by m0sh
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200
אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק
אם יש תכסף זה בהחלט השדרוג האידיאלי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation