Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Paris le weekend du 2-3 Sep
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
bululu
tranceaddict in training

Registered: May 2005

J y serai a Paris , y aura t-il de belles soiree ce weekend la a , (Prog,Elecrto) merci d avance pour vos commentaires.

Old Post Aug-23-2005 09:17  Switzerland
Click Here to See the Profile for bululu Click here to Send bululu a Private Message Add bululu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004
Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

quote:
Originally posted by bululu
J y serai a Paris , y aura t-il de belles soiree ce weekend la a , (Prog,Elecrto) merci d avance pour vos commentaires.

rien de bien terrible...

http://www.parisbouge.com/

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Aug-23-2005 09:34  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bululu
tranceaddict in training

Registered: May 2005
J ai contaste des site de DJ qu auncun grand DJ ne sera a Paris ,. quand je compare une ville comme montreal ou la populationet est le 1/4 que celle de PAris avec des grands nom chaqu weekend ( Par example DIGWEED et HOWELLS au ARIA la meme soiree 4 SEP) je me dis que Paris ne bouge pas vraiment .

Old Post Aug-23-2005 09:42  Switzerland
Click Here to See the Profile for bululu Click here to Send bululu a Private Message Add bululu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by bululu
J ai contaste des site de DJ qu auncun grand DJ ne sera a Paris ,. quand je compare une ville comme montreal ou la populationet est le 1/4 que celle de PAris avec des grands nom chaqu weekend ( Par example DIGWEED et HOWELLS au ARIA la meme soiree 4 SEP) je me dis que Paris ne bouge pas vraiment .

va à Montréal.

sinon bonjour. ouais je suis con et chiant avec ça mais putain, c'est pas la mort de dire bonjour puté !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-23-2005 09:44  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

quote:
Originally posted by stanymi
va à Montréal.

sinon bonjour. ouais je suis con et chiant avec ça mais putain, c'est pas la mort de dire bonjour puté !!

...Paris c'etait mieux avant

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Aug-23-2005 09:50  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

http://www.parisbouge.com/soiree.php?id=14880
Ca m'a l'air sympatique?! Mais je connais pas la boîte, ni aucune autre sur Paris d'ailleur

Sinon, +1 pour Stanymi

Old Post Aug-23-2005 09:53  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by MinsK
http://www.parisbouge.com/soiree.php?id=14880
Ca m'a l'air sympatique?! Mais je connais pas la boîte, ni aucune autre sur Paris d'ailleur

Ca _peut_ le faire... faut voir aussi ce que notre ami souhaite entendre comme son...

Sinon je dirais même... est-ce que Paris a déjà été mieux...

Old Post Aug-23-2005 09:54  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004
Re: Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

quote:
Originally posted by raph93
rien de bien terrible...

OMFG
Et la soirée "We Love Kompakt" alors? avec

- Micheal Mayer
- Koze
- Thomas Fehlmann
- Tobias Thomas
- Jennifer Cardini
- Jo Saubier
- Mathias Aguayo
- Dirk Leyers
- Justus Köhncke
- Sasha Funke
à l'aquaboulevard, bon c'est sûr c'est pas de la trance mais la minimal ça reste sympa je trouve

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-23-2005 10:53  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
Re: Re: Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

quote:
Originally posted by Defcon_7
OMFG

- Micheal Mayer
- Koze
- Thomas Fehlmann
- Tobias Thomas
- Jennifer Cardini
- Jo Saubier
- Mathias Aguayo
- Dirk Leyers
- Justus Köhncke
- Sasha Funke
à l'aquaboulevard, bon c'est sûr c'est pas de la trance mais la minimal ça reste sympa je trouve

Ya de grosses salles là bas, je m'en souviens d'une d'ailleurs. Je suis content de voir que ça repart la loc' de grande salle pour les grosses soirées.

Effectivement ça peut être sympa mais c'est plus teuf que clubbing ?

Old Post Aug-23-2005 10:56  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004
Re: Re: Re: Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

quote:
Originally posted by choukri
Ya de grosses salles là bas, je m'en souviens d'une d'ailleurs. Je suis content de voir que ça repart la loc' de grande salle pour les grosses soirées.

Effectivement ça peut être sympa mais c'est plus teuf que clubbing ?

Chope toi une compile de Kompakt et imagine un teufeur là-dessus, nan moi je l'imagine pas trop
Un exemple de track sortie chez Kompakt c'est Wighnomy Bros "Wurz + Blosse", 5è track sur le cd1 de ISOS4 (y'en a plein d'autres mais celle là vous parlera sans doute plus).

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-23-2005 11:02  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Re: Re: Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

quote:
Originally posted by Defcon_7
OMFG

- Micheal Mayer
- Koze
- Thomas Fehlmann
- Tobias Thomas
- Jennifer Cardini
- Jo Saubier
- Mathias Aguayo
- Dirk Leyers
- Justus Köhncke
- Sasha Funke

ouais ca peut etre cool ca

Old Post Aug-23-2005 12:07  France
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Re: Re: Re: Re: Paris le weekend du 2-3 Sep

la prochaine grosse venue sera celle de Nic Fanciulli (aka Skylark) le 11 sept. au Concorde Atlantique

Old Post Aug-23-2005 12:08  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Paris le weekend du 2-3 Sep
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse, later 1990s. [2015] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSunfreakz feat. Andrea Britton - Counting Down The Days (axwell remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:33.

Forum Rules: