|
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Ekonomi - de flesta av oss är nog vlliga att spela gratis poängen är ju att få en spelning överhuvudtaget. Jag har själv snackat med dom och det är som du säger - har man inte *precis* vad dom är ute efter, hamnar man sist i kön...
Skulle gärna vilja skicka in en demo dock, någon som vet vem/vart man ska göra det? |
jag känner lite samma sak, är inte ute efter att tjäna cash på att spela, det är knappt sekundärt för mig.
Vill ut å spela för att jag tycker det är så sjukt kul i första hand att underhålla dansgolvet med musiken jag lirar. Sen visst, kan man tjäna pengar så är det ingen skam i det men som jag sa, det är knappt sekundärt ens 
Kan dock tänka mig att konkurensen är benhård med tanke på de begränsade tillfällena precis som du säger. Sen gör väl inte musikstilen det lättare, lirar visserligen inte riktigt armintrance men de e nog ändå för soft 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
|