Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
Exclamation איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....

אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים

שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים





איזה עצבון

Old Post Dec-18-2001 12:19  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceGiant
randomly disappoints



Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps

Whsat does that have to do with "haarez shelanu"?
Thats got nothin to do with Israel..its just typical for those who go no clue bout electronic music
In fact i thought the same way before loving it..dont get too mad about it..
Dont u think too, that every black metal songs consits of chaotic drumming and nonsense screaming?
cause i do


___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”

Old Post Dec-18-2001 12:34  United States
Click Here to See the Profile for TranceGiant Click here to Send TranceGiant a Private Message Visit TranceGiant's homepage! Add TranceGiant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

צודק הכותרת באמת לא הכי מתאימה....

מה שמעצבן אותי זה חוסר ההגיון שיש לו
אני לא אוהב מטאל אבל אני יודע שיש סגנונות
אני לא יודע להבדיל אבל ההגיון שיש
הבדלים בינהם......

ואני מעריך גם כאלה שעושים מוזיקת רוק
אפילו שאני לא אוהב את זה

Old Post Dec-18-2001 12:44  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
Angry ...סיפור בסגנון

גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!

פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!


___________________

Old Post Dec-18-2001 12:49  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
Re: ...סיפור בסגנון

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!

פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!



קרעת אותי
שירי התאבדות
כן מעצבן לאללה שעשו כאלה סטיגמות
היום ההרבה מאוד להקות רוק משתמשות בדי ג'יי לסקרצ'ים
והרבה זמרים וזמרות פופ משלמים כדיי שדי ג'ייאים יעשו להם
רמיקסים

Old Post Dec-18-2001 13:00  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

לי זה קורה כל הזמן...

חברים שלי עושים לי מה כל כך כיף בלשמוע בום בום בום כל הזמן
אז אני אומר להם שזה מה שאני אוהב.. מה לעשות
חבר שלי כמעט צעק עליי שהוא ראה שלטיול השנתי הבאתי פול דיסקים רק עם טראנסים
אבל יש כאלה שלא אוהבים ואני מכבד את זה

אני בנאדם שפתוח לסגנונות מוזיקה אחרים
לדוגמה... אני בבוקר מכוון את הטלוויזיה להפתח כדי שתעזור לי לקום
אז אני שם על אמ טי וי
ככה שאני קם עם מוזיקה על הבוקר
אין לי בעיה עם שירים שיש באמ טי וי...
יש גם מלא שירים ישראליים שאני אוהב
ובפליי ליסט שלי אתם תמצאו גם שירים שאתם לא הייתם מצפים
אני מסוגל לשמוע כמעט את כל סגנונות המוזיקה שיש...
אבל מה שכן... נגמר לי כבר המקום במחשב.. אז צרבתי את כל השירים ומחקתי את כולם חוץ מהטראנסים
כי שאני על המחשב אני שומע רק טראנסים


___________________
.

Old Post Dec-18-2001 13:24 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

חחח
כבר שמעתי את הויכוח הזה הרבה פעמים
וכל מה שאני שומע שרוקיסט מדבר על מוזיקה אלקטרונית זה
"זה סתם בום בום בום"
ומצד שני אתה יכול להגיד שרוק של רק מטאל וזה רק צרחות ודכאונות

אז פשוט אני כבר לא מדבר עם אנשים כאלה

ואם כבר הזכרת כאלה שלא מבינים במוזיקה אלקטרונית
כבר שמעתי שפול ון דייק מנגן רק דאנס
אבל זה לא לט'רד הזה

Old Post Dec-18-2001 13:35  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..

פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית

Old Post Dec-18-2001 15:07 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו

Old Post Dec-18-2001 15:16  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
Re: איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים

שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים





איזה עצבון


טוב תשמע ככה זה בעולם יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שאוהבים את זה וכן האלה ששומעים רוק חושבים שטראנס זה זבל כי בטראנס (משהו נכון)ברוק יש מילים ואנשים כותבים את השירים עח החיים שלהם(מה שלא בפופ)ובטראנס זה פשוט מוזיקה רעשנית...
אבל ככה זה אני אישית חושב שמוזיקה ישראלית(הרוב)זה יפה ואני ואוהב טראנסים...אבל לכל אדם יש דעה וזה בטח לא קשור לארץ...


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-18-2001 15:31 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by warpedd_
אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו


אתה צודק אחי!!
יש מלא שטינקרים שחושבים שהם שווים משהו!!.. וזה משגע ברמה של החומר שלהם
יש להם את אותם טראקים שהיה להם מלפני שנתיים והם לא מחדשים....
אני לא מבין מה החברים שלי מתלהבים שהם שומעים את הורייזן...
זה נמאס כבר לשמוע את הטראק הסופר ממוסחר הזה!!!

Old Post Dec-18-2001 15:46 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..

פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית


טוב דבר ראשון מבוגרים לא אוהבים את זה כי באמת יש בום בום ורעש של תופים...זה לא אומר שהם אוהבים רוק כבד...וקוראים לזה בלק אנד דקר!
אגב אני נורא מופתע ממך יובל
we will survive זה ממש לא הארד טראנס
בכלל בכלליות ווארפ עושים טכנו ,השיר זה אסיד... אם כבר היית אומר טכנו


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-18-2001 16:38 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Baxter - Live @ Fuse (03-18-00) ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPassiva - Clouds Like Heaven (Faraway Project Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:28.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!