|
Ik ben na Tiesto Solo ook gewoon achter het stuur gekropen. Het si heel anders dan bij alcohol, maar dat heeft toch geen zin om dat hier nu uit te leggen.
Ik moet zegge dat ik nooit echt vage dingen heb meegemaakt. Maar een vriend van mij zag op TE steeds overal hekken staan. Dus hij had het gevoel dat ie nergens langs kon lopen. Z'n hersens zeiden dat het niet kon, maar z'n ogen zeiden het wel.
Ook heeft ie een keer een trap gezien die midden in de zaal omhoog ging terwijl die er natuurlijk helemaal niet was.
Lekker spul hè, die illies 
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|