|
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Bij Marco V was de drukte het ergste...brrrr. Maar gewoon beetje je eigen dans ruimte maken...daarna was t nie zo'n probleem meeer |
idd.. na een half uurtje ofzo gingen de mensen die het te hard vonden weg en had je op zich wel genoeg ruimte om lekker te kunnen dansen.. maar omg wat draaide marco v toch extreem lekker hard!! w000tt!! Obi hoe zat het eigenlijk met die 3 stiltes, dat waren geen fouten van marco toch, hij zat volgens mij tegen die kastjes aan te schoppen, wat was er nou precies gebeurd..
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|