Originally posted by jofawe
annars är Traktor Studio jävligt bra
Agreed, Traktor är grymt.
Nov-11-2005 17:57
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by hustler
Agreed, Traktor är grymt.
Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor
Nov-11-2005 18:36
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by zoric
Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor
haha, det är inte så svårt.. eller jag fatta inte heller i början (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har hårdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det är ju nästan bara att läga in låtar och trycka på sync-knappen så går allt i takt och blir perfekt:P
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Christian Ö.
haha, det är inte så svårt.. eller jag fatta inte heller i början (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har hårdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det är ju nästan bara att läga in låtar och trycka på sync-knappen så går allt i takt och blir perfekt:P
Jag antar att jag inte riktigt har tittat igenom programmet tillräckligt mycket..
Nov-11-2005 20:29
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by Christian Ö.
nä, inte direkt, om man förlitar sig på traktor's bpmläsare då är man helt fel ute, eftersom det inte alltid är rätt, då använder man örat.
Nov-12-2005 11:12
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by montana
nä, inte direkt, om man förlitar sig på traktor's bpmläsare då är man helt fel ute, eftersom det inte alltid är rätt, då använder man örat.
okej, jag vet inte för jag har aldrig använd traktor seriöst... bara testat någon gång men när min kompis visa så verkade det vara så simpelt