Last edited by SteveTranz4ever on Jan-02-2002 at 17:50
Jan-02-2002 17:26
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
steffo:
jag har ett program som skickar upp 1 bild/15 sekund(borde ändra rubriken då) o sen har jag den som signature bara så ändras den varje gång nån kolar påden..
skit kolt tycker jag..
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Jan-02-2002 18:08
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
FruktCoolt
Vad har du i näsan???
Last edited by Virus on Jan-03-2002 at 03:25
Jan-03-2002 01:17
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Ja näsbilden har varit där i 10 min nu,......
___________________
Jan-03-2002 08:22
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
nää jag blödde näsblod serni.. o det var inte riktigt 10 minuter utan mer 7 h 35 minuter som den bilden var på..
men nu e jag online igen.. nån som sett mitt gott nytt år svar?
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Jan-03-2002 11:07
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
inte sett nåt gott nytt år svar, men ser "not home" skylten nu.. Vad gör du, ute och bombar?
Jan-03-2002 21:15
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
quote:
Originally posted by King of Clubs inte sett nåt gott nytt år svar, men ser "not home" skylten nu.. Vad gör du, ute och bombar?
joo, kolla i Gott nytt år threaden menar jag. har skrivt dit hela min kväll. lite lektyr där..
ute o bombar gör jag alltid! jag var hemma hos en polare o kollade på rush hour 2 o scary movie 2..
nee, håller inte på med graffit nåt.. ska väl göra nån/några målningar till sommaren.. hålle rinte på dock.
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Jan-04-2002 00:33
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by fruktsoppa
nee, håller inte på med graffit nåt.. ska väl göra nån/några målningar till sommaren.. hålle rinte på dock.
Om du inte håller på med graf varför har du metopenna hemma? och du håller väl på om du ska måla i sommar??
jag höll på med det ganska mycket för några år sen.. det är sjukt kul, har alltid ritat mycket.. tänkte börja på nån målarkurs för att hålla intresset uppe.
Jag ska försöka få tag på en scanner så att man kan rita en gubbe och sen använda som avatar.. och skippa prince-symbolen..
Jan-04-2002 00:50
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by King of Clubs och skippa prince-symbolen..
iom att han suger antar jag...
___________________
man with no sig
Jan-04-2002 00:53
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
quote:
Originally posted by reveal
iom att han suger antar jag...
haha, nej nej..
metopennorna har jag ifall jag typ går ut o krökar, då blir man alltid pigg på att klottra.. nej, håller inte på med graffiti längre.. utan ska göra en högst 2 målningar i sommar. bara för att mest köra slut på mina cans nu..
det e svinkul ja..
men vilken meto tänkte du på?
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.