Daar is-ie weer: HET enige èchte onvervalste Intuitionnnn Winterrrrr Event !! Noteer alvast in je agenda: zaterdag 11 maart, Asta - Den Haag LINE-UP Andy Moor (Leama & Moor, Tilt, Whiteroom) DJ Orkidea Airbase Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong Entree: 10 Eurootjes (volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes, dus voor de knaken hoef je dit feest iig NIET te laten schieten ) Tijd: 23:00-05:00
quote:Originally posted by Loraine Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong Goed om te weten dat ze dat doen
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Goed om te weten dat ze dat doen Jaja, PIKANT detail idd Dat wordt zeker knallen dus @ Kelly en Dominique: Ik zeg: "Trance Chicas United !!" Laat Aurélie ook maar komen, dan gaat New Wave ook
Wederom een gedurfde line up van Menno Toch echt eens regelen om naar Den Haag aftereizen dan
ROLL CALL (Estuera) Loraine Kelly & Domineesje
Misschine zak ik nog wel eens af naar Asta, tis me daar nog nooit slecht bevallen. En met deze lineup kan er weinig fout gaan!
I hear My name.... nee lijkt me wel iets om niet te missen!
Hier wil ik ook wel naartoe, lange afstand voor te rijden, ma valt te overwegen.
___________________ 15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier 11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
quote:Originally posted by Loraine (volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes 1 bier => 4 bier vraag maar aan New Wave