DJ´s:
Marco V (NL)
PJAY (SWE)
JOHNNY B (Clublife People SWE)
MENDOZA (SWE)
Övrigt:
Clublife People och Nöjesbåten presenterar Marco V!
Mannen behöver väl knappast nån större presentation. Eventet kommer äga rum Fredag den 3 Februari på Nöjesbåten i Karlshamn.Så stort och påkostat event har aldrig ägt rum i Karlshamn.
Musiken kommer spänna sig mellan Trance och hård techno på 2 dansgolv. Extra megarigg i form utav ljud och ljus är inhyrt. Vi har även lyckats få tag i samma laser som kördes på Slaghuset med Marco V tidigare för att ge er en rejäl laser upplevelse.
Redroom lounge kommer även vara öppet denna kväll och här kommer det spelas ny techno i massor.
Man har möjlighet att reservera biljetter i entrén, maila då För och Efternamn samt fullständigt personnummer med tillhörande sista siffror till [email protected]
Viktigt att ni skickar rätt uppgifter då ni måste legitimera er på plats.
Denna reservations lista kommer hållas mellan 21.00-22.00, har man inte dykt upp mellan denna tid gäller inte reservationen. Detta är ett bra sätt för er långväga gäster att vara säkra på att komma in.
Last edited by lemonkillen on Jan-18-2006 at 10:41
Jan-15-2006 22:20
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
Surt för mig att det är en och en halv månad före jag fyller 18
Jan-15-2006 22:25
InterMilan31
*
Registered: May 2004
Location: Around
im there +1
Jan-16-2006 00:46
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det är ju faktiskt bara 9 mil till Karlshamn härifrån, så detta ska jag nog banne mig dyka upp på.
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
är det bara jag som tycker marco V lirar här i sverige stup i ett nu för tiden?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jan-16-2006 06:47
DJ Elf
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Skåne
får se om man drar dit
___________________
Hardstyle!
Jan-16-2006 08:00
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Karlshamn
Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock
Jan-16-2006 15:53
lemonkillen
tranceaddict in training
Registered: Oct 2003
Location: Karlshamn,Sweden
Kommer ni långväga så finns det mycket förmånligt boende i Karlshamn, Sveriges fräschaste vandrarhem har det blivit utsett till. Maila mig på [email protected] så förmedlar jag gärna kontaktuppgifter till er.
Ni kan även reservera biljetter i kön genom att maila för,efternamn och personnummer på alla deltagare så är ni garnaterad plats fram till 22.00. Flera långväga gäster har redan gjort på detta vis.
Använd även här ovanstående mailadress.
Välkommen!
Johnny
Clublife People
quote:
Originally posted by St_Andrew
Karlshamn
Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock
Jan-16-2006 17:32
lemonkillen
tranceaddict in training
Registered: Oct 2003
Location: Karlshamn,Sweden
Kommer ni långväga så finns det mycket förmånligt boende i Karlshamn, Sveriges fräschaste vandrarhem har det blivit utsett till. Maila mig på [email protected] så förmedlar jag gärna kontaktuppgifter till er.
Ni kan även reservera biljetter i kön genom att maila för,efternamn och personnummer på alla deltagare så är ni garnaterad plats fram till 22.00. Flera långväga gäster har redan gjort på detta vis.
Använd även här ovanstående mailadress.
Välkommen!
Johnny
Clublife People
quote:
Originally posted by St_Andrew
Karlshamn
Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock