Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Insamling från oss svenskar till Swamper!
Efter jag förklarat att Swamper har problem med server så kom Jre med förslaget att starta en insamling så att han får råd att köpa lite nya grejer. Låter bra tycker jag och gaby.
100:- verkar som en lagom summa att lägga.
Hur många är med på detta?
Blir vi tillräckligt många så ska jag meddela swamper.
Med tanke på hur mycket jag har fått ut från detta forum så skulle jag egentligen skänka en tusing.
Peace!
___________________
Jan-21-2002 14:42
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
hur skulle en sådan insamling gå till och vad skulle swamper ha pengarna till? bara undrar alltså, för jag är också på
___________________
man with no sig
Jan-21-2002 15:44
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Klart med på det.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Jan-21-2002 16:23
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Än så länge är juh idén i utvecklingstadie så att säga men hur pengarna kommer dit vet nog swamper bäst själv....han har juh en egen lite t-shirt\väsk bussiness på sidan. Swamper vet inte ens om det här.
Jag vill bara veta hur många som är beredda att lägga en summa pengar....sen presenterar jag det hela för Swamper och så ser vi om han tycker det skulle hjälpa på något sätt och i så fall får han berätta hur vi ska skicka över dom. Självklart ska vi se till att dom som betalat får stora creds för det hela
EDIT: Pengarna skulle förmodligen gå till en bättre server reveal
___________________
Last edited by mindshooter on Jan-21-2002 at 21:17
Jan-21-2002 21:10
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag är oxå gärna med på det här. Skulle kännas bra att betala t-baks på nåt sätt.
Men, vet vi om han ens behöver pengar till en ny server? Han har ju redan sagt att en ny server är på väg.
Jan-21-2002 21:20
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping
Swamper har säker nån form utav postgiro/bankgiro
vi kan sätta in stålarna på..
Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com
Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma
Jag kan lova att swamper får en djävla massa mail där folk
som inte vet bättre bara klagar på att allt är slött och
att länkar är döda osv.
Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!
/ Jre
Jan-21-2002 22:25
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
jag tycker vi hålelr det hemligt tills allt är klart, blir som en fin överraskning då
___________________
man with no sig
Jan-21-2002 22:34
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Japp det hela ska självklart hållas hemligt tills det att vi presenterar den totala summan.
Jag lovar er att Swamper skulle använda pengarna till något vettigt som förbättrar det för oss. Lite extra serverutrymme kan man alltid behöva! Kanske slänga upp lite fler singles varje månad. Han har juh själv bätt om en bättre uppkoppling på huvudsidan. Kanske har han inte råd med en sån själv
Jag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?
Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
--------------------
600:-
___________________
Jan-22-2002 06:30
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Jre
Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com
Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma
Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!
/ Jre
Det är ju väldigt sant. Det måste vara bizzart att starta en sida på skoj och sen se den växa sig så här stor. Nu har han ju ett ansvar han säkert aldrig bett om. Och dessa banners och pop-ups ger ju i praktiken inga pengar alls..
Jan-22-2002 14:47
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by mindshooter
[BJag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?
[/B]
Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.
Jan-22-2002 14:56
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Gaby
Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.
Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning Kanske för att du känner min bror iofs....
Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto......