t zijn zeker belangrijke topics of zow, aangezien ze altijd bovenaan staan??
Thnx voor t antwoord!
ltr
Jan-21-2002 23:34
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Re: Wot is een "Sticky Thread"??
quote:
Originally posted by Apoptosis t zijn zeker belangrijke topics of zow, aangezien ze altijd bovenaan staan??
Thnx voor t antwoord!
ltr
Heel goed, de bedoeling is dat ze niet binnen 1 dag al op de 2e pagina van het forum staan. En dat iedereen ze tenminste ziet en dat hopelijk ook leest
Jan-21-2002 23:48
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Thanq U voor t antwoord !!
Maarre, kan iedereen zo'n sticky ding maken, of heb je daar een speciaal VIP-pasje voor nodig? Niet dat k van plan ben om de forum te overspoelen met stickies hoor, gewoon nieuwsgierig .
Jan-21-2002 23:52
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
alleen za moddies..
maar je ken altijd requeste..
enneh als er blijk van is dat meerdere mense een thread belangrijk vinde ofzow dan make we em zowiezo sticky
Ik wil solliciteren naar de functie van moderator ghehehe
kan da?
Jan-22-2002 02:09
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
vraag beantwoord - *closed*
onzinnige vraag van opti *closed*
Deze topic ken dicht
Zie je hoe makkeljk modderen is.....
Opti, jij ken solliciteren bij Geile Elf......misschien mag je der weer in, ze had haar benen dicht gevouwen omdat je een foto van Josef int forum van Housenation heb geplaatst......vond ze niet leuk
Jan-22-2002 06:23
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Nogmaals thnx voor t antwoord !
ltr