fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )
Japp, har alltid gillat Acosta mest som DJ, lite konstiga låtar dock. Hörde denna och tänkte satan, måste måste köpa.
Går in på decks.de och hittar FAM041 och vad är detta? moto remixen är ju fan inte med... kollar på Five am's hemsida och vad FAN står det där. Digital release endast... BLÄÄÄHH, här funderar man på att köpa vinylen och så släpper dom bara fanskapet på mp3...
Tänker fan inte betala för en mp3'a. Jag vill ju ha en go vinyl Mina pengar slipper dom se iaf
Dock inge fel med att köpa mp3'or, har planer på att börja göra det om jag skaffar cd's någon gång men innan dess så betalar jag inte för nåt jag lyssnar sönder på datorn
Det var så onödigt att jag bara var tvungen att fråga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt jävligt genomtänkta inlägg.
Bevisligen så vet du inte ens det själv i och med att du undviker frågan totalt.
Feb-24-2006 09:20
BFS
tranceaddict
Registered: Oct 2005
quote:
Originally posted by hustler
Det var så onödigt att jag bara var tvungen att fråga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt jävligt genomtänkta inlägg.
Bevisligen så vet du inte ens det själv i och med att du undviker frågan totalt.
Vad i hela helvetet är det du vill??
Jag har svårt att fatta varför dom bara släpper 3 liknande mixar på vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEHÖVER FAN INTE DISKUTERA DET HÄR OM DU INTE VILL DITT JÄVLA LUDER
Originally posted by BFS
Vad i hela helvetet är det du vill??
Jag har svårt att fatta varför dom bara släpper 3 liknande mixar på vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEHÖVER FAN INTE DISKUTERA DET HÄR OM DU INTE VILL DITT JÄVLA LUDER
Hahahaha, rätt lätt att sitta framför sin fina dator och spela Allan över Internet va?
Feb-24-2006 09:33
BFS
tranceaddict
quote:
Hahahaha, rätt lätt att sitta framför sin fina dator och spela Allan över Internet va?
Nej det har du rätt i, så jag antar att du oprovocerat går fram till folk du inte känner och kräker ur dig skiten ovan också?
Är det befogat så kräker jag gärna ur mig lite skit. Står fortfarande vid vad jag sa, den mest onödiga tråden i manna minne.
Du är mer än välkommen att komma tillbaka och visa dig på styva linan i verkligheten istället för på Internet, bakom en dataskärm är alla tuffa
Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag så kanske du mår bättre, haha
TA BORT TRÅDEN NU
Feb-24-2006 09:46
BFS
tranceaddict
quote:
Är det befogat så kräker jag gärna ur mig lite skit. Står fortfarande vid vad jag sa, den mest onödiga tråden i manna minne.
Du är mer än välkommen att komma tillbaka och visa dig på styva linan i verkligheten istället för på Internet, bakom en dataskärm är alla tuffa
Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag så kanske du mår bättre, haha
TA BORT TRÅDEN NU
ojoj, om det är någon som spelar allan bakom datorn så är det du. Så om jag är tuff vid datorn så står jag inte vid det medans du är en testotjur på 120pannor som tränar BJJ, som käkar snorungar till frukost?
Originally posted by BFS
ojoj, om det är någon som spelar allan bakom datorn så är det du. Så om jag är tuff vid datorn så står jag inte vid det medans du är en testotjur på 120pannor som tränar BJJ, som käkar snorungar till frukost?
Mitt i prick, du har helt rätt!!
Nej, skämt åtsido. Väger långt ifrån 120 kg och tränar inte "BJJ", vad det nu är..Tvivlar dock inte en sekund på att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare än du hinner säga "digital release" eller vad det nu du ville få sagt med den här tråden.
Ska vi lägga ner nu eller?
Feb-24-2006 09:59
BFS
tranceaddict
quote:
Mitt i prick, du har helt rätt!!
Nej, skämt åtsido. Väger långt ifrån 120 kg och tränar inte "BJJ", vad det nu är..Tvivlar dock inte en sekund på att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare än du hinner säga "digital release" eller vad det nu du ville få sagt med den här tråden.
Ska vi lägga ner nu eller?
Japp du har PM, men det är inte lätt att lägga ner när du frestar så