las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:
een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen!
Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)
GreetZ RubDub
ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin!
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Jan-22-2002 08:45
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
uhh ze ging op vakantie, en b3lde me op, die vuile slet, GVD nu ook weer, ze is zooooooow fucking slet,LOL
maar toen ze weer thui s wasm, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE
___________________
I hate the global warming hoax
Jan-22-2002 14:28
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by DJ_Siesta maar toen ze weer thuis was, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE
WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had
Originally posted by TimeportE
WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had
en terecht, opfucken met zulke sletten
___________________
I hate the global warming hoax
las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:
een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen!
Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)
GreetZ RubDub
ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin!
Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft
Jan-22-2002 17:23
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Re: Hoe heeft je EX het uitgemaakt?
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft
JAAAAA, zo zijn wij he , volgende week wel eff een webcam sneaky plaatsen he.. whehehe lol veel succes volgende week
Ik en me ex zijn op vriendschappelijke wijze uit elkaar gegaan hehehe T liep nie meer egt duz zijn r gewoon mee opgehouwe
Inmiddels ben ik weer druk op zoek hehehe...
Jan-24-2002 02:46
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
De vriendinnen van mijn ex maakte het allemaal uit met hun
vriendjes vlak voor de vakantie vorig jaar. En die vriendinnen
zouden allemaal samen op vakantie gaan.
Dus ik voelde de bui al hangen en hep toen zelf ma vast
uitgemaakt. Zei ze dat ze het eigenlijk ook wilde uitmaken
Toen zei ik te laat.
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Jan-24-2002 16:52
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
1tje heeft het gewoon uitgemaakt, ookal was ik op dat moment nog behoorlijk verliefd op dat meisje. Wat ik alleen niet zal accepteren is dat ik toen aan haar vroeg of er een ander in het spel was ze zei dat dat niet het geval was.
Later bleek van wel dus, maar dan vind je het echt niet minder erg ofzo, vertel dat dan gelijk in plaats van dat je 3 keer zegt niet te liegen en het toch doen!
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen. het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen wel rot dan dat zij dermee begon heheh
Originally posted by John mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen. het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen wel rot dan dat zij dermee begon heheh
Vriendin in Antwerpen????? Leg mij dat es uit!
Jan-26-2002 00:13
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
toen ik in groep 8 zat had mijn vriendje het uitgemaakt omdat een ander jongetje mij naar huis had gebracht op zijn fiets na het afscheidsfeestje van de klas, en toen had ik hem een zoen op z'n wang gegeven en toen was mijn huidige vriendje boos
hij heeft dus echt ook vanaf toen (9 jaar geleden) nix meer tegen mij gezegd, tot afgelopen herfst want we hebben gemeenschappelijke vrienden en dan moet je toch af en toe wel s wat social talk doen
haha....
verder heb ik geen spectaculaire verhalen want mijn vorige vriendjes waren allemaal zeer tijdelijk. (ja 1tje had het na 2 maanden uitgemaakt met een briefje (klas 1) en bij een andere heb ik t zelf uitgemaakt na 3 maanden..gewoon gezegd..stoer hè? )
maar dat is allemaal al zoooooooooo lang geleden en inmiddels maakt Mr. Antiphus mij al bijna 3 jaar lang (6 maart a.s.) dolgelukkig weeeeeeeeeeeeeeeeeee
nog zoiets leuks.....van die jongens die jou het gevoel geven dat je iets hebt, dan op en gegeven moment toch met een ander zoenen en als je dan om uitleg vraagt zeggen ze: "oh? hadden we iets dan??" DAMN!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there