|
הסיפור שלי עוד יותר מצחיק
בעיקרון היה לי כרטיס למוזמנים
אבל העדפתי ללכת עם החבר'ה,
הגענו למגרש והיה לנו שני כרטיסים לשערי 11-12
ואז גילינו שהחיילים נכנסים חינם רק ל 8-10
והיינו ארבעה.
אז אמרנו , טוב ניקח כרטיסים לחיילים ונכנס ל 8-10 כולנו
ואז חבר שלי נזכר שהוא שכח את החוגר בבית 
אבל לא נורא, כי אפשר היה שם להוציא איזה 10 כרטיסים כל חייל 
(כל קופאי מביא לך כרטיס)
ואז נכנסנו והיה משעמם, במחצית הראשונה עוד עמדנו
אחכ ישבנו ופיצחנו גרעינים 
___________________
Never again.
|