|
זו לא סתם תגובה 
זו התגובה שלי
ודרך אגב שמעתי תסט אתמול עוד פעם,
..הפתיחה שלו מדהימה
בקיצור למי שאוהב מוסיקת פרוגרסיב,
אחלה סט!!
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|