|
Waar is de tijd toch gebleven????
Ralphie B. - Massive
Ultravibe - choose freedom
Net een cd'tje bovengehaald van vroeger
AVB - lost in Motion
Als ik deze muziek luister dan krijg ik de grootste opwelling van vreugde sinds 5 jaar geleden ofzo.
Ongelofelijk wat een rush ik krijg
Nostalgie tot en met 
Mjah, lang niemeer hier geweest, moest het effe kwijt
Damn music was great back then!!!
Keep on moving people!
___________________

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu
|