Last edited by SteveTranz4ever on Apr-20-2006 at 16:58
Apr-19-2006 16:37
Joe Nas
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2005
Location: LKPG
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma
Apr-19-2006 16:48
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
^^ haha ! Chappell e så jävla skön 'the niggar family'
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma
Även Pablo lär väl byta material i mellanåt... de ovannämnda är väl de materialet som fått in han i rampljuset antar jag.
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Apr-19-2006 17:19
Joe Nas
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2005
Location: LKPG
quote:
Originally posted by Aendy
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...
Murphy aa han sluta väl på 80talet hhehe men fan delirious, har sett den 1000tals ggr, lika rolig varje gång, samma med Raw...tycker inte Chappelle är enformig, visst han kör ju typ samma stil på skämten, svarta och vita skämt, men det är ju istort sett nytt varje gång så det blir aldrig enformigt
Apr-19-2006 17:38
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
Såg Eddie Izzard (och Jesper aka Airbase! ) i Göteborg med en kompis , fyfan vad jag skratta trots att 50% var gammalt material. Min största favorit!
___________________
insignificant cor member alliance
Apr-19-2006 18:05
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
dvdn är skitrolig!
jag ska nog dit jag med
kul att özz får värma upp också
___________________
Apr-19-2006 19:39
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
Great stuff! Ska lätt försöka på tag på ett par plåtar!