Själva grejen me att ha egna bolag e väl att man kan få ut grejerna fort, när man vill .. den här låten har ju vart klar över 1 år .. men e fortfarande 'forthcoming' .. konstigt att folk laddar ner iställe..
Maknaden för producenterna ska väl främst vara discjockeys. Att släppa en låt fort gör att låten inte kommer att spelas alls lika mycket ute antar jag..
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Jun-01-2006 12:51
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Location:
Folk har den som vill ha den.
___________________
One of the few ones left
Jun-02-2006 00:07
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by ExOn
Folk har den som vill ha den.
Riktigt bra låt. Dock endast hört orginalet vilken ligger på Renaissance: Hernan Cattaneo - Sequential. Tycker den påminner lite om old school dataspelsmusik ala One Must Fall.
___________________
psy makes me fly
Jun-03-2006 17:22
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
Tung jävla låt alltså
quote:
Originally posted by ExOn
Folk har den som vill ha den.
håller jag inte med om
Jun-05-2006 14:37
andreas1999
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: London
frågan är väl: vad heter original-.mod:en som han stal låten ifrån? Det är ju en gammal demolåt (ifall någon här är gammal nog för att minnas demoscénen).