|
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Haha, så jävla sjukt. Hoppas dom inte får så många röster iaf... |
Det är garanterat att de får röster. Det finns många sjuka individer i vårt land. Hur som helst tror jag inte att det kommer att räcka för att få en plats i regeringen för att det kräver några tiotusentals röster 
Det verkar vara en stor publicitetsstunt så att de får pedofili upp i ljuset igen... Förresten det finns en stor förening av pedofiler i Holland som faktiskt har samma namn som jag 
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|