Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > coucou de Deutschland
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004
coucou de Deutschland

salut a tous, ici Sindelfingen a vous la France...
je bosse dans un biergarten, y a rien de plus drole de faire oui de la tete a un allmd alcoolique qui vient de s enchainer quatre litres de biere!

voila je suis cuit et j ecris sur un clavier allmd, so tchüß!

Old Post Jun-22-2006 22:11 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

guten tag

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-22-2006 23:13  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Ah bah on est pas loin l'un de l'autre ^^
Ca fait 4 mois que je suis à Stuttgart .

Retour à paris dans 1 semaine & demie j'ai trop hâte

Old Post Jun-23-2006 01:04  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

lmao d-miurge

ca va, t'as pas le bide qui enfle trop?

Old Post Jun-23-2006 03:56  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

@d-miurge: on sait jamais, t'es pas hyper loin:

Cocoon Club / Fr, 23.06.2006
Organic Electronics: Karotte & Tobi Neumann // Liebe ist Cool live
Going Deeper Special – Acid is over: C-Rock // Toni Rios

Cocoon Club / Fr, 30.06.2006
Organic Electronics: Deep Dish // Dag
Going Deeper: C-Rock // Joe Callero

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jun-23-2006 08:25  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

ah... c'est donc pour ça qu'on entend plus parler de vous...
(surtout Mochu )

Old Post Jun-23-2006 08:47  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

serieux Mochu, tu te sens pas de descendre a Sindelfingen boire un coup au Werner´s Biergarten, pour le match contre l Espagne par exemple?
Rassemblement TA-FR international siouplait!
Sinon mon Kapo (sic) a un bracelet Nature One et sa sonnerie de portable c rank 1- airwave, fideles a leur reputation les teutons...
@severnaildshgousfh: g perdu 2 kilos depuis que je suis ici, comme je bois pas trop de biere (aucune a vrai dire jusqua present) et que je fais bcp de sport avec le transport de bocks de bieres lol.

Sinon c clair qu on se fait un peu chier dans ce coin, meme s ils sont gentils les teutons, ils sont pas tres droles je trouve (genre le truc trop drole c la bataille d eau), et les boites de la ville j ose pas, j ai demande a un mitarbeiter et il me dit: "gute Volksmusik, Hip Hop und Techno.", moi "Techno?", lui "ja wie Crazy Frog oder manchmal house wie David Guetta".

PS: desole pour le SMS-style mais je m y fait pas a ce clavier QWERTZUIOPÜ

Old Post Jun-24-2006 23:39 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

wie geht's in deutschland amigo?

Old Post Jun-25-2006 12:24 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > coucou de Deutschland
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackany help would be great [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTom Stevens Vs. Fridge - "Outface 2000" (Tom Stevens Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:28.

Forum Rules: