|
Goh, eigenlijk is Quick mijn favoriet...
McDonalds vind ik iets minder lekker, maar je hebt wel et voordeel dat et goekoper is + dikwijls krijg je gratis saus (allé, ier is da precies zo ). Quick is voor mij lekkerder maar kvind ze eigenlijk wel vré duur voor wat het maar is (het blijft verdorie fast-food hé ) enja, tis iets "van ons" eh. Je hebt dat enkel maar hier en in Frankrijk, kan da ?
Voor de rest... Ik zou Pizza-Hut misschien ook nog bij de poll voegen als da kan, want da is ook meer fast-food dan een echte verfijnde italiaanse pizza hé 
Pizza Hut kan er ook wel nog af en toe in bij mij 
Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel 
|