|
אני חושב שרוב גדול של המצביעים האלה הם הקהל ה"לא נכון",
פשוט בחו"ל, ולכן לא צריך לצפות שימאס להם מטיאסטו למשל
במיוחד כל עוד הוא ממשיך להוציא את ISOSים שלו...
אני בכלל חושב שכמו בשחקני טניס... קשה מאד להכנס לעשיריה הראשונה 
ולכן יקח בעצם מפלה גדולה של אחד מהם בשביל שיצא משם.
___________________
Never again.
|