Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Val van het Kabinet ....!!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
Val van het Kabinet ....!!!

Harry Potter heeft zijn ontslag ingediend.
Er komen dus weer verkiezingen.

Wat vinden jullie hiervan? Blij? Jammer?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van politiek.
Was het echt nodig om die staatsschuld te verminderen bv? Amerika heeft een schuld die volgens mij even groot is als alle schulden in de wereld bij elkaar.

Ik ben zoiezo blij dat Verdonk opgezout is, die is veel te veel doorgeslagen in haar eigen machtspelletje.

Graag dus jullie meningen over deze situatie ..

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-29-2006 20:32 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Mij hoor je niet klagen, ik ben die Balkenende en z'n bende meer dan zat. Verkiezingen konden mij niet snel genoeg komen, ook al had ik het nu in het laatste jaartje niet meer verwacht.

Dus ja, daar moet dan maar wat op gedronken worden later vanavond

Old Post Jun-29-2006 20:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Mij hoor je niet klagen, ik ben die Balkenende en z'n bende meer dan zat. Verkiezingen konden mij niet snel genoeg komen, ook al had ik het nu in het laatste jaartje niet meer verwacht.

Dus ja, daar moet dan maar wat op gedronken worden later vanavond

My thoughts exactly (Y)

Old Post Jun-29-2006 20:42 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

Ghehe mag ik ook nog eens stemmen binnenkort

Old Post Jun-29-2006 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
Re: Val van het Kabinet ....!!!

quote:
Originally posted by DjRV
Harry Potter heeft zijn ontslag ingediend.
Er komen dus weer verkiezingen.

Wat vinden jullie hiervan? Blij? Jammer?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van politiek.
Was het echt nodig om die staatsschuld te verminderen bv? Amerika heeft een schuld die volgens mij even groot is als alle schulden in de wereld bij elkaar.

Ik ben zoiezo blij dat Verdonk opgezout is, die is veel te veel doorgeslagen in haar eigen machtspelletje.

Graag dus jullie meningen over deze situatie ..

Dat van die staatschuld van amerika is alleen maar mogelijk omdat het amerika is ....Elk ander land zou van zo'n schuld direct een 3e wereld land worden.. Opzich vind ik het wel jammer voor balkenende want die had de boel goed voor elkaar kwa financien en economie die op dit moment flink aan het aantrekken is. (lange termijn denken) Als de verkiezingen volgend jaar was geweest hadden ze meer kans veel zetels dan nu. Maar ja als je van die aparte ministers hebt dan is de kans groot dat het verkeerd gaat hoewel de D66 eigenlijk de boel heeft laten ontploffen want een meerderheid van de kamer vond dat verdonk gewoon kon blijven.

Old Post Jun-30-2006 05:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005
Re: Re: Val van het Kabinet ....!!!

quote:
Originally posted by magrec
Dat van die staatschuld van amerika is alleen maar mogelijk omdat het amerika is ....Elk ander land zou van zo'n schuld direct een 3e wereld land worden.. Opzich vind ik het wel jammer voor balkenende want die had de boel goed voor elkaar kwa financien en economie die op dit moment flink aan het aantrekken is. (lange termijn denken) Als de verkiezingen volgend jaar was geweest hadden ze meer kans veel zetels dan nu. Maar ja als je van die aparte ministers hebt dan is de kans groot dat het verkeerd gaat hoewel de D66 eigenlijk de boel heeft laten ontploffen want een meerderheid van de kamer vond dat verdonk gewoon kon blijven.

ik ben goed te spreken over balkenende... hoe moeilijk is het om zo'n ontzettend ongeregeld zooitje bij elkaar te houden... lange termijn zat wel goed... en nieuwe verkiezingen???? onzin!! krijg je hetzelfde of erger (bos c.s.) weer voor terug.... ik vindt gewoon dat de kloof tussen politiek en maatschappij weer ouderwets groot moet worden... je kan nou eenmaal niet iedereen gelukkig maken, en dat probeert men wel hier....... nee we gaan de 65+ 'ers "ouderen belasting" laten betalen.... FOEI FOEI FOEI!!!

Old Post Jun-30-2006 07:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

Zolang de nieuwe regering maar meer geld overheeft voor het noorden...

en voor arme studenten

Old Post Jun-30-2006 07:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by HBtje
Zolang de nieuwe regering maar meer geld overheeft voor het noorden...

en voor arme studenten

in het nooorden krijgt men EU subsidie voor achterstandsgebieds-ontwikkeling... niet zeiken hb....

Old Post Jun-30-2006 08:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Ik vind het werkelijk een schandalige gang van zaken en de Nederlandse bevolking is de dupe van een stel omhoog gevallen ego's. De hele affaire rond Ayaan Hirschi Ali heeft zoveel tijd in beslag genomen en iedereen ging roepen, schreeuwen en zieltjes (kiezers winnen) over de rug van Verdonk.

Nou is die Verdonk natuurlijk ook geen heilige, die maakt ook fouten, maar de manier waarop het gegaan is, is werkelijk te triest voor woorden.

Nu krijgen we campagne, debatten, verkiezing en daarna weer formatie.. (dit betekent dat alle belangrijke beslissingen weer vooruitgeschoven worden) en we zitten misschien wel weer driekwart jaar met een vleugellamm regering.

kansloze bende dit.

Old Post Jun-30-2006 08:55 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Wat ik gewoon niet snap is waarom de rest van het Kabinet niet gewoon het vertrouwen in verdonk heeft opgezegt. Ze heeft echt giga veel fouten gemaakt (moedwillig of niet) en nooit een fout als een echte " man" toegegeven. Nu is de hele zooi naar die klote voor haar/hem.

Daarnaast hebben we volgens JC de uitschakeling op het WK aan haar te danken dus nog meer redenen om haar te dumpen :P

Old Post Jun-30-2006 09:31 
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Re: Re: Val van het Kabinet ....!!!

quote:
Originally posted by magrec

exactly. Krijgen we binnekort een links kabinet, economie gaat opeens lopen en dan zeggen die PVDA'ers dat dat komt door het nieuwe beleid terwijl balkie daar gewoon voor gezorgd heeft.

Wat ik ook wel heel frappant vind is dat D66 nog geen week geleden een nieuwe lijsttrekker heeft gekozen en nu opeens het kabinet laten ploffen terwijl in de afgelopen jaren daar eigenlijk meer reden is voor geweest. Het is net zoals het WK gewoon doorgestoken kaart.

quote:
Nu krijgen we campagne, debatten, verkiezing en daarna weer formatie.. (dit betekent dat alle belangrijke beslissingen weer vooruitgeschoven worden) en we zitten misschien wel weer driekwart jaar met een vleugellamm regering.

juist

en waar gaat het eigenlijk over???? over een ethiopische aandacht trekster eerste klas. Dat daar een hele regering door valt??? Kan ook alleen maar hier in nederland soms denk ik echt dat we een ontwikkelingsland zijn

Old Post Jun-30-2006 10:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Re: Re: Re: Val van het Kabinet ....!!!

quote:
Originally posted by basvh
exactly. Krijgen we binnekort een links kabinet, economie gaat opeens lopen en dan zeggen die PVDA'ers dat dat komt door het nieuwe beleid terwijl balkie daar gewoon voor gezorgd heeft.

Wat ik ook wel heel frappant vind is dat D66 nog geen week geleden een nieuwe lijsttrekker heeft gekozen en nu opeens het kabinet laten ploffen terwijl in de afgelopen jaren daar eigenlijk meer reden is voor geweest. Het is net zoals het WK gewoon doorgestoken kaart.

juist

en waar gaat het eigenlijk over???? over een ethiopische aandacht trekster eerste klas. Dat daar een hele regering door valt??? Kan ook alleen maar hier in nederland soms denk ik echt dat we een ontwikkelingsland zijn

Dit snap ik niet. Als een minister grove fouten maakt, moet daar toch een motie van wantrouwen tegen ingediend kunnen worden? Dat is nou eenmaal een recht dat de volksvertegenwoordiging heeft. Als met die motie vervolgens niks gedaan wordt, tsja dan is het wel heel ruggegraatloos om vervolgen te doen alsof er niks aan de hand is. Dus D66 moest eigenlijk wel de steun intrekken. Wat heeft dat nou met een ontwikelingsland te maken? Toevallig, omdat het over Ayaan gaat?

Ik ben blij dat het kabinet gevallen is. Ik weet dat Paars er ook 8 jaar een zootje van gemaakt heeft, en dat Balkenende dat op moest ruimen, en daardoor dus moeilijke maatregelen nemen moest, maar er zijn ook dingen die bij mij helemaal verkeerd vallen. Nieuwe verkiezingen? Mooi!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Last edited by AirPole on Jun-30-2006 at 13:10

Old Post Jun-30-2006 11:50 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Val van het Kabinet ....!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMale vocals track played by Vadim Zhukov [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:34.

Forum Rules: