יותר ויותר אנשים, באינטרנט וחברים, אומרים שאלכס מורף (התקליטן והמפיק) לא עושה בכלל את הטראקים שהשם שלו מופיע עליהם. האם זה נכון? אומרים שתמיד היו אילו "סטונפייס אנד טרמינל" או "וודי ואן איידן" שעשו את הטראקים. אני יודע שהתופעה הזו קיימת אצל כל מני אומנים אבל אלכס מורף? זה שמשחרר כל שלוש שבועות רמיקס?
Jul-03-2006 22:33
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
סתם קנאים..
Jul-03-2006 22:40
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה..
Jul-04-2006 06:39
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה..
לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט.
Last edited by Dj Alex (ISR) on Jul-04-2006 at 10:15
Jul-04-2006 10:09
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט.
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות..
Jul-04-2006 11:48
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות..
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.
Jul-04-2006 12:04
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.
כן רק שהיו על זה עשרות ת'רדים ב MD
ואם אני זוכר נכון הוא נתן קרדיט ליוצר המקורי..
ושוב, אני לא אחראי...אם הוא (יותר נכון הלייבל שלו, אנשי השיווק וכו') מצאו לנכון לעשות את זה, שיבושם להם..
אנשים עדיין שומעים, מורידים וחלק קונים את הסינגל, או אלבום או מה לא...אז לבריאות, נהנים מזה...
Jul-04-2006 13:58
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.
אני מניח שהוא מקבל אישור מהיוצרין עצמם..ובעצם כאשר הוא משנה אפילו משהו קטן בקטע אז זה כבר בעצם קטע אחר...
אבל את מיזה מעניין, אם אתה אוהב את הקטע מה זה משנה מי עשה אותו, פשוט תהנה וזהו!!!.
פיג'נמן באמת היה עושה לו חלק גדול מהקטעים לפי מה שידוע לי...לגבי אדג'יו זה כבר עיניין אחר מאחר וגם פרי עשה גירסה לזה ואם אני לא טועה זה תחת השם פרי קורסטן ולא ויליאם אורביט או מה שזה לא יהיה...כניראה שהם קיבלו רשות לזה...בכל מיקרה גם עכשיו אני חושב עוזרים לו כל הילדי כאפות שלו סטייל דיג'יי מונטנה וכ'ו...
___________________
progression - in deep sounds
Jul-04-2006 16:59
Koby
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2005
Location: Netanya
לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק..
אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי..
Jul-04-2006 17:39
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
השמועה הזו לא משנה לי כלום אבל פשוט אני שומע אותה יותר מדי.
לגבי הרמיקס של פרי קורסטן ל"אדאג'ו פור סטרינגס" זה כמובן יצירה ישנה קלאסית שחודשה ע"י וויליאם אורביט ועברה רמיקס אמיתי מפרי. הכי מדהים זה שבבתי ספר למוזיקה אלאקטרונית בכל העולם מלמדים איך פרי עשה את הרמיקס.... וכשמגיעים לרמה כזו שאנשים לומדים ממך, אין יותר כשרון ומקצוענות מזה! דרך אגב, הוא מודע לזה.
Jul-04-2006 18:05
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
אם כבר הוזכרו שתי הגרסאות הנ"ל ראוי לציין שהגרסה של טיאסטו לא מתקרבת לדעתי ליופי שדל הגרסה של פרי
אני לא חושב שרבים יתווכחו על זה
לגבי אלקס מורף לא ידוע לי משהו כזה
אפילו שמועות לא שמעתי
לגבי סאשה שמעתי שמועות אבל בגדול כנסו לאתרים של היוצרים ותראו באותיות הקטנות בדיסקוגרפי קרדיטים ליוצרים שהיו שותפים
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation